alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

5.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.371 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

1 jul 2023
Betalen lukt mij nooit
28 jun 2023
Ik heb mijn inktpatronen nog steeds niet ontvangen
28 jun 2023
Lange levertijd heb nog steeds niks
27 jun 2023
sorry maar ik heb de verkeerde inktpatronen ontvangen
25 jun 2023
Beste, Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, en we zijn een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen, ik heb eveneens al een mail gestuurd waar ik zelf nog geen reactie op heb gehad, dit was mijne eerste keer en het zal dan ook mijne laatste keer zijn dat ik iets bestel. Service egg er n dikke NUL 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
9 jun 2023
D. A. H.
Middelburg
Bestelt, betaald, GEEN cartidges!!!!!!🥵👎🏻
15 mei 2023
Nog steeds geen inkt ontvangen
12 mei 2023
12 mei 2023
8 mei 2023
produkt niet gekregen
5 mei 2023
inktpatroon van jullie werkt niet op mijn hp envy 5540
30 apr 2023
1 week terug besteld, nog steeds niet binnen. Wel een mail gekregen dat het voorlopig niet te leveren is. Iets met een chip. Balen, want nu moet ik toch een carrière gaan kopen
19 apr 2023

Reeds twee maal eerder geprobeedf…

Reewds twee maal eerder geprobeedf maare steeds slechte ervaring.Er komt geen inkt uit .Ook niet na bewerking met paper.
18 apr 2023
Hp printer blijft maar zeggen dat de inkt op is na het vernieuwen van die duuren inkt patroon van jullie !!!!
13 apr 2023
ik heb inkt besteld voor mij HP 6000 serie printer, helaas niet de juiste. Na retourzending krijg ik niet mijn geld terug maar een tegoedbon! Dit is geen eerlijk zaken doen. Ga de bon inleveren en geen inkt meer. Er zijn meer aanbieder.
2 apr 2023
ik heb nog niets ontvangen
29 mrt 2023
Ik heb tot vandaag 30 maart nog niets ontvangen , maar wel 50,95 euro betaald !!!