alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.249 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 nov. 2022
BIJ bestelling liep alles goed tot er op het laaste moment een. Cadeautjes doosje openging met gratis cadoo,druk daar niet op tis een link van een andere site en zonder ik het wist had ik zogezegd gratis lootjes uit de nl.loterij,,dat zou niet mogen,heb het hen vermeld dat dit niet kan maar das niet van hen maar hingen er iets aan proberen te doen,anders bestel ik niet meer,zou wel spijtig zijn maar betrouw dat niet het is van een bedrijf solvadem die u zaken probeert aan te smeren.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Voor 22.00uur besteld morgen geleverd is niet gelukt
Er gingen dit keer een paar dingetjes fout. Had aangegeven de bestelling in Coevorden op te halen, maar kreeg het per post toegestuurd. De inhoud klopte niet met de gegevens op de website. Hierover gebeld en na wat 'onderhandelen', werd me een aanbod gedaan waarin ik me kon vinden. De rest is correct en snel afgehandeld daarna. In het verleden alleen goede ervaringen met AlleenInkt gehad. Foutjes kunnen en mogen gemaakt worden....
21 jan. 2023
levering heeft lang op zich laten wachten.
20 jan. 2023
18 jan. 2023
16 jan. 2023
Het is wel duurder geworden, dan de vorige keer?!
14 jan. 2023
Lange levertijd. Toen ik erover belde had ik de bestelling de volgende dag in huis.
13 jan. 2023
9 jan. 2023
je zeggen voor 22 u besteld dag nadien bij u thuis is wel misleiden het is in werkelijkheid niet zo
16 jan. 2023
We doen ons best iedereen tevreden te houden en alle orders razendsnel bij onze klanten te bezorgen. Helaas heeft deze bestelling (geplaatst op 2 januari) 1 werkdag vertraging opgelopen. De bestelling is op 4 januari in goede orde door de klant ontvangen. Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH

van p k.
mogelijkheden met betalen mis ik master kaart en geen reclamer voor ander betalingsmethode de mail contact was perfect
16 jan. 2023
Beste klant, Bedankt voor de review, iedere vorm van feedback waarderen wij enorm! Het is ons echter niet helemaal duidelijk waar in het betaalproces het niet verliep zoals u had verwacht. Betalen bij Alleeninkt.nl kan gemakkelijk en snel met betaalproviders zoals: PayPal, Ideal, Billink (achteraf betalen) Visa, Maestro & Mastercard, Belfius, Bancontact, bkc of American Express. Mocht u in de toekomst nog of weer klachten ervaren tijdens het betaalproces horen we dit graag! Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
8 jan. 2023
In jullie reclame staat voor 22u besteld volgende dag in huis wat zeker niet waar is
6 jan. 2023

van leo d.
6 jan. 2023
Snel en goede levering Verpakkingsmateriaal is veel te groot
16 jan. 2023
Bedankt voor de review, We proberen alle producten te verzenden in een passende doos. Ik het geval van toners gebruiken we een door welke 1 tot 2x groter zijn dan de doos waar de toner in zit. De overige ruimte in de doos vullen we op met papier (of ander vulmateriaal) om ervoor te zorgen dat de toner altijd heel aankomt bij onze klanten. Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
5 jan. 2023
29 dec. 2022

Juiste cartridge met printer matchen op website om dubbele zendingen te voorkomen om vervolgens erachter te komen dat het gaat om één batch ( voorraad) probleem en de oplossing een originele cartridge moet worden. Ik kwam juist voor goedkopere oplossing bij jullie. Voor de rest snelle service.
16 jan. 2023
oei, hier is iets mis gegaan. De klant heeft 2 bestellingen geplaatst. Één bij ons, en een bij de concurrent. De ontvangen producten van Alleeninkt.nl zijn huismerk producten en werken naar behoren. Inmiddels contact gehad met de klant en het bleek te gaan om de originele cartridges afkomstig van 123inkt
22 dec. 2022
Op de site bij mijn bestelde artikel staat een verkeerde foto (met meer inhoud). Blijkt dus achteraf minder inkt in te zitten dan op de afbeelding staat. In de tekstomschrijving stond het overigens wel goed maar ik heb naar de afbeelding gekeken. Het verzenden ging wel allemaal goed.
16 jan. 2023
Beste klant, Bedankt voor je review, we waarderen ieder vorm van feedback! Het is natuurlijk nooit de bedoeling onze klanten te verwarren met verkeerde afbeeldingen. We gaan de afbeelding aanpassen! Dank voor de review.
19 dec. 2022
voor 10 uur besteld ???? pas enkele dagen nadien zelf moeten afhalen met een onvolledig ingevuld formulier van de post....
16 jan. 2023
We zien dat de bestelling 1 dag na de besteldatum is aangekomen in België, vervolgens is de bestelling op de 2e dag van de zending aangeboden bij de ontvanger, helaas was de winkel van de ontvanger gesloten. De bestelling is inmiddels succesvol afgehaald door de klant.