alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

5.375 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.411 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

31 okt 2023

Trage levering!

De producten zijn goed maar de levering laat zeer lang op zich wachten: een week, wel lang niet te kinnen printen.
31 okt 2023
Verzending beter belofte nakomen. ‘S-middags besteld en na 2 dagen ontvangen is niet conform belofte op website
23 aug 2023

zie mails van mij en nooit…

zie eerdere mails van mij en nooit antwoord bestellingen voor de epson zijn niet compatibel met mijn epson.
20 okt 2023

Verkeerd product geleverd en geen reactie

Verkeerd product geleverd en als je hierover contact opneemt dan hoor je helemaal niets. Slechte service.
Antwoord van alleeninkt.nl
21 okt 2023
Beste, Door een storing binnen onze klantenservice portaal heeft een reactie op uw klacht iets langer op zich laten wachten dan u van ons gewent bent. Onze collega's hebben inmiddels uw e-mail in goede orde ontvangen en beantwoord. We lossen dit probleem uiteraard zo snel mogelijk op. We kijken uit naar uw reactie, bij Alleeninkt.nl staan we altijd voor u klaar! Onze excuses voor het ervaren ongemak. ^IH
2 mei 2023
Graag beschrijving voor het bijvullen van de inkt . Niet de originele dop voor het vullen. Epson 102 inkt.
6 sep 2023
Huismerk Epson 603 XL inktcartridges cyaan + magenta + geel heel weinig kleur printen. Erg gauw leeg !!!
Lever termijnen werden absoluut niet gerespecteerd. 4 dagen ipv voor 22h00 besteld, morgen in huis.
29 jun 2023
waarom is er geen retour van lege cartridges aub. Verder vlotte levering en gemakkelijke installatie
20 jul 2023
Cartridges leveren die WEL een printafdruk maken
SM
Samy M.
Den haag
16 jun 2023
Ik had liever het product wat eerder moeten ontvangen.waarschijnlijk omdat uit China moest komen.
14 sep 2023
Levering duurde iets langer dan verwacht n de prijs was bijna €10 duurder dan bij Hema… jammer
MS
Martin S.
Ichtegem
21 jun 2023
Ondanks papier met handeling gevolgd te hebben, toch 2 patronen niet aanvaard door printer!!
14 jun 2023
Je besteld merkproducten en krijt namaak wat niet werkt. Ik bestel nooit meer iets!
4 jul 2023
produkt ok maar bestelling duurde 5 werkdagen! communicatie met Belgische Post = 0
10 okt 2023

Leveringstijd realistisch houden.

Voor 23 h besteld, volgende dag geleverd. Volgende dag werd 5 dagen later!!
24 mei 2023
Plastic omhulling is te slap , heb nog nooit een cassette omhoog gehad in gebruik
24 mei 2023
Normaal snelle bezorging, nu na 5 dagen nog niets bij ophaalpunt. Dat is jammer 😥
6 jun 2023
slecht afgeleverd, de verpakking was stuk en men heeft het over het hek gegooid
27 mei 2023
Duurde lang voordat de printer de cartridge herkende. 4 x opnieuw opstarten....
23 sep 2023
Verkeerde cartridge gestuurd en is ook niet origineel...wel de originele prijs