alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

5.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.371 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

MV
De doos was niet goed afgesloten. Inhoud was nog in orde.
Goede ervaring
7 nov 2023
valt niet tegen
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.
JL
Joop L.
Oude Pekela
2 nov 2023
Ondanks de korting steeds meer betalen
1 nov 2023

Trage levering!

De producten zijn goed maar de levering laat zeer lang op zich wachten: een week, wel lang niet te kinnen printen.
31 okt 2023
Verzending beter belofte nakomen. ‘S-middags besteld en na 2 dagen ontvangen is niet conform belofte op website
29 okt 2023
simpele verpakking, late bezorging
26 okt 2023
Snelle levering, maar printer herkent patronen niet...
20 okt 2023

Verkeerd product geleverd en geen reactie

Verkeerd product geleverd en als je hierover contact opneemt dan hoor je helemaal niets. Slechte service.
21 okt 2023
Beste, Door een storing binnen onze klantenservice portaal heeft een reactie op uw klacht iets langer op zich laten wachten dan u van ons gewent bent. Onze collega's hebben inmiddels uw e-mail in goede orde ontvangen en beantwoord. We lossen dit probleem uiteraard zo snel mogelijk op. We kijken uit naar uw reactie, bij Alleeninkt.nl staan we altijd voor u klaar! Onze excuses voor het ervaren ongemak. ^IH
18 okt 2023
ik heb nog steeds niets ontvangen
21 okt 2023
Beste, Dat uw bestelling nog niet bezorgd is, is natuurlijk niet de bedoeling! In het DHL tracking portaal zien we dat de bestelling is blijven hangen op een depot. Wij hebben bij de DHL een case uitgezet om het pakket alsnog te traceren. Vanaf maandag 09:00 is onze klantenservice geopend. Heeft u maandag uw bestelling nog niet ontvangen? Dan willen wij uw vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We staan voor u klaar! ^IH
16 okt 2023
cardridges werken niet
Antwoord van alleeninkt.nl
Deze klant heeft helaas een product ontvangen uit een defecte batch. We hebben het product kosteloos terug laten sturen naar ons magazijn. De klant heeft gekozen elders een nieuw product te bestellen.
13 okt 2023
12 okt 2023
Ik ben zeer tevreden, vandaag besteld, de andere dag in huis.
AV
Anna V.
Ugchelen
12 okt 2023
Sommige cartridge lekken. Originele HP zijn beter.
11 okt 2023
ik heb (nog) niets ontvangen
Bezorgd op: Donderdag 12 oktober om 14:38 uur
10 okt 2023

Leveringstijd realistisch houden.

Voor 23 h besteld, volgende dag geleverd. Volgende dag werd 5 dagen later!!
de verpakking zie ik graag steviger en beter geplakt