hairaction.nl

750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

Ik werd gebeld door de klantenservice . Echt geweldig!! ik werk zelf op een klantenservice maar dit is echt 200% top . Geduldig attent om het toch nog telefonisch uit te leggen ondanks de uitgebreide uitleg per mail. Ik gaf ook aan dat ik extra wilde betalen voor een ander nieuw type maar echt top advies dat ik toch de goede had besteld.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Angela, Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.Hier doen wij het voor! Wij wensen je nog een hele mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Snelle levering!!! Zondagavond besteld, dinsdagmiddag in huis. Diverse mails gekregen waar het pakket zich bevond. Nadeel: vorige keer kreeg ik een zakje thee erbij (ik had haarverf besteld) nu helaas niet 😁 bij de haarverf.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Nancy, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor.We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
RS
Romy S.
Roosendaal

Fijn bedrijf

Ik bestel hier vaker. Producten zijn duidelijk omschreven en altijd snel in huis. Nog nooit problemen gehad dus geen idee hoe de klantenservice is.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Romy, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent met de producten en onze service. Hier worden wij blij van! We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
fijne communicatie gehad aangaande mijn vragen via email...niets was Shirley teveel om te antwoorden op mijn gestelde vragen, waarvoor dankuwel!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en wij helpen graag. Veel plezier met de L'Oréal producten en graag tot de volgende keer bij Hairaction. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Fijn dat ze even persoonlijk terug bellen als iets niet leverbaar is en dan vragen of het goed is of tegelijk kan op gestuurd kan woorden top
Antwoord van hairaction.nl
Beste Hans, Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te zien dat je tevreden bent, hier doen wij het voor. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
WR
WGI R.
Amersfoort

Top!

Duidelijke website, goede producten, alles in voorraad, goede communicatie en snelle goedverzorgde verzending! Wat wil je nog meer?🤗
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent met de producten en onze service. Hier worden wij blij van! We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction

Product zoals omschreven/verwacht. Service zeer goed.

Product zoals omschreven en verwacht, service en levering snel en zeer goed. Kan zeker aanbevelen.

Fijne groothandel

Ze zijn scherp geprijsd, verzenden snel en communiceren goed wanneer iets onverhoopt anders loopt.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.Hier doen wij het voor! Wij wensen je nog een hele mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 mrt 2024
Zeer goede en vriendelijke service. Voor 17uur besteld altijd netjes de volgende dag al in huis!
Antwoord van hairaction.nl
Ik werd gebeld om mijn adres te bevestigen. Dit geeft toch wel vertrouwen heel fijn
Antwoord van hairaction.nl
Beste Marlen, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze service, wij vinden het belangrijk dat je als klant de bestelling netjes ontvangt.We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
9 mrt 2024
Het product voldoet precies aan de productinformatie en was ook snel afgeleverd.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren beoordeling. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Blij mee, had goedkope in envelopje verstuurd kunnen worden ipv doos, jammer
Antwoord van hairaction.nl
Beste Karin, Bedankt voor je 5-sterren review. Hier maak je ons heel blij mee. De reden dat wij gebruik maken van een doos, is omdat het product zo iets meer beschermd is, dan wanneer het in een envelopje verstuurd wordt. Daarnaast kan het pakket ook via een track & trace bijgehouden worden waar het pakket zit bevindt. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Dat wil je toch

Zoeken, bestellen en de volgende dag al binnen. Wat wil je nog meer?
Antwoord van hairaction.nl
Beste Paul, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor.We zien je graag weer terug bij Hairaction.nl. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Overzichtelijke internetsite, goede producten. juiste prijs.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Henk, Het regent sterren op onze pagina. Hartelijk dank hiervoor. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Bestelling snel in huis. Maar prijs vh product erg hoog!
Antwoord van hairaction.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor de positieve beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat de bestelling snel zijn weg naar je toe heeft gevonden. Veel plezier met de Foamie. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Netjes

Ik ben blij verrast, netjes verpakt. Top!!!
Antwoord van hairaction.nl
Beste Nancy, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel en netjes bij je is geleverd, hier doen we het voor.We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Zeer snelle levering voor een goede prijs.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Daphne, Bedankt voor de vijf sterren beoordeling. Hier doen wij het voor. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Besteld en de volgende dag geleverd prima.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor. We zien je graag weer terug bij Hairaction.nl. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Heel goede en vriendelijke klantenservice
Antwoord van hairaction.nl
Hi Katrien, Het regent sterren op onze pagina. Hartelijk dank hiervoor. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Altijd op tijd verzenden . Goed contact
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor.We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction