hairaction.nl

760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.738 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

top
Antwoord van hairaction.nl
Beste Kim, Dankjewel voor de 5-sterren review. We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent, daar doen we het graag voor. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Hi Carmen, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen voor deze leuke review. We waarderen dit ontzettend! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren review. Dat doet ons goed! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5 sterren review. Hier worden wij enorm blij van. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren. Hier gaan wij van stralen. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de geleverde service, daar doen we het voor! Fijne dag gewenst Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Peggy, Bedankt voor de positieve review. Hier gaan wij van glunderen. Wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren review. Veel plezier met de bestelling en wij zien je graag weer terug. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de sterren review. Dat waarderen wij enorm. Veel plezier met de Extreme Hold Gel en wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen voor deze leuke review. We waarderen dit ontzettend! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de positieve review en veel plezier met de bestelling. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review, dat vinden we ontzettend fijn. Hopelijk tot ziens bij Hairaction.nl. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Anastasiya, Bedankt voor de positieve review. Hier gaan wij van glunderen. Wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de vijf sterren. Hier zijn wij heel blij mee. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Hi Nicole, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vijf sterren beoordeling. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review, hier worden wij blij van. Geniet van de bestelling en graag tot een volgende keer! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dank dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie review. Dat wordt ontzettend gewaardeerd. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl