hairaction.nl

750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

3 feb 2024
Snelle en correcte levering! Zeer tevreden!
Antwoord van hairaction.nl
Hi Marion, Dankjewel voor de goede review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle en correcte levering. Hopelijk tot een volgende keer bij Hairaction.nl! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering en altijd goed verpakt
Antwoord van hairaction.nl
Beste Joyce, Dankjewel voor de goede review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de producten en de snelle bezorging. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Hairaction geeft een vlotte bediening
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor deze positieve review met 5 sterren. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 feb 2024
Goede prijs en super snelle levering
Antwoord van hairaction.nl
Hoi Maud, Dankjewel voor de leuke review. We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de goede prijs en de snelle levering. We zien je dan ook graag nog eens terug in onze webshop. Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
GO
Gerda O.
Nieuwegein
24 feb 2024
Snelle levering dus ik ben tevreden.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Goede artikelen en snelle levering
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent over de producten en de snelle bezorging. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Verpakking was uitzonderlijk goed
Antwoord van hairaction.nl
Dag Ali, Dankjewel voor de goede review. Goed om te lezen dat je bestelling goed verpakt was, we willen immers niet dat de producten kapot gaan en gaan lekken. Graag tot de volgende keer. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering en goed product!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Wat leuk om te lezen dat het product zo snel bij je is aangekomen en dat je hier zo tevreden over bent. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl. Een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
4 feb 2024
Perfect geregeld goede service..
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Hier worden wij blij van. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service die wij leveren. Hopelijk tot een volgende keer bij Hairaction.nl. Geniet van de dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Niets op aan te merken goed
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de goede review, hier worden wij altijd blij van. We zien je graag nog eens terug in onze webshop! Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
SE
Snelle service, vriendelijk.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle en vriendelijke service. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug bij Hairaction.nl. We wensen je een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snel en correcte levering!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent de snelle bezorging. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
11 feb 2024
Super snelle verzending
Antwoord van hairaction.nl
Hoi Janneke, Dankjewel voor de goede review. Dat waarderen we enorm. Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle verzending van jouw pakket. We wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering. Top!!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. We vinden het fijn om te zien dat je ontzettend tevreden bent over de snelle levering. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Super service, Snel
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Dat waarderen we altijd. Fijn dat je zo tevreden bent met de goede en snelle service. We wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Dag Wil en Truus, Dankjewel voor de goede review. Fijn dat de bestelling snel bij je is geleverd. We zien je graag nog eens terug in de webshop. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Beste Sammie, Dankjewel voor de review. Heel fijn om te zien dat je tevreden bent over de levering. Hopelijk tot een volgende keer! We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Dag Hennie, Dankjewel voor de review en de 5 sterren. Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over ons en de snelle levering. Altijd fijn als de bestelling snel in huis is! Fijne dag gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
MM
Marsin M.
Gent België
Doe zo voort
Antwoord van hairaction.nl
Beste Yos, Dankjewel voor de goede review. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Was goed
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent, daar doen we het graag voor. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl