hairaction.nl

750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

Ging er vanuit dat mijn bestelling de volgende dag geleverd zou worden maat zag de kleine lettertjes over het hoofd waar stond dat het product niet op voorraad is. 3 verschillende producten besteld en niets op voorraad, dat vind ik slecht. Biedt het dan niet aan. Weet ook niet hoelang het gaat duren. Hoor hier niets over, maar wel al ruim 60 euro betaald!!!!
Antwoord van hairaction.nl
Beste Gon, Bedankt voor je bericht. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen, om dit op te lossen. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Misleidende reclame

Al jaren op zoek naar een holster. Elke keer stond deze op uitverkocht en laatst opeens op bestelling. Ik blij! Toen heb ik deze besteld en betaald en werd later gebeld dat ze deze al een tijd niet hebben. Lokkertje op de website? Al maanden
Antwoord van hairaction.nl
Dag Daphne, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het artikel wat je zoekt niet voorradig is bij ons. Een artikel staat bij ons op 'Op bestelling' wanneer het artikel niet voorradig is bij ons momenteel. Wanneer een artikel wel op voorraad is, zie je een groen vinkje met de tekst voor 17.00 besteld dezelfde dag verzonden. Indien je echt opzoek bent naar een specifieke holster, kun je ons altijd mailen of bellen om na te vragen wat de status is van een product. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Ik kan pas beoordelen als ik mijn product heb ontvangen.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij hopen dat je tevreden bent met de producten. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
niet duidelijk vermeld dat artikel niet leverbaar is...
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Een klant kan een artikel ' Op bestelling' bij ons aankopen, wanneer een artikel niet voorradig is. Omdat wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Producten zijn nooit op voorraad, lange levertijd.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij werken met verschillende leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Het kan eens voorkomen dat een artikel in een backorder zit of door productieproblemen, waardoor een merk het product tijdelijk niet kan leveren. Mocht dit het geval zijn, zullen wij altijd direct de klant contacteren. Bedankt voor je feedback en wij zullen hier aan werken. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Dag Mijntje, Dankjewel voor de review. We vinden het jammer om te zien dat je niet tevreden bent en ons 1 ster geeft. We horen graag van je wat we kunnen verbeteren. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction

Nooit meer Hairaction

kwaliteit verbeteren van de producten. ik heb fking 80 euro betaald voor een koffer die geen 10 euro waarde had. vervolgens zelf verzendkosten betalen? dat is schandalig. absoluut geen hairaction meer. dit is zeker geen service.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Jammer dat het product niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Inmiddels hebben wij de koffer retour ontvangen en verwerkt in een credit nota. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
GT
Gul T.
Mijdrecht
Op de site word gezegd volgende dag in huis. Mail gekregen dat het bezorgd zou worden. Hele dag erop gewacht! Vervolgens einde middag opeens een mail dat het niet bezorgd kan worden. Erg vervelend!
Antwoord van hairaction.nl
Beste Gulfem, Bedankt voor je review. Alle orders voor 17:00 worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. Bestellingen na 17:00 worden de volgende pas verwerkt. Jouw bestelling is om 21:30 ontvangen door ons en is de volgende dag verwerkt en verzonden. Ik wens je een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
31 dec 2023
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de feedback. Wij werken echter met diverse leveringen die veelal geregeld bij ons binnenkomen. Hierdoor wordt de voorraad vaak snel weer aangevuld. Dat is dan ook de reden dat onze klanten, als ze het item graag willen hebben, de producten wel kunnen bestellen. Zodra de levering dan bij ons binnenkomt en de voorraad wordt aangevuld, zijn zij de eersten die recht hebben op deze items. Er staat bij ons op de website altijd vermeld dat een product er niet is, dan staat er "product op bestelling". Ook kun je het zien aan een rood bolletje bij items waar meer varianten van zijn. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk waarom items die wij op dit moment niet op voorraad hebben, toch gekocht kunnen worden door onze klanten. Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Mijn bestelling was niet op voorraad, verder nog niks weer van gehoord wanneer het dan wel komt.
Antwoord van hairaction.nl
Hi Coby, Dank voor je bericht. Momenteel is het door de drukte van de feestdagen lastig om in te schatten wanneer de items geleverd worden. Zodra we deze binnen hebben, zullen we er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis te krijgen. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
6 sep 2023
Komen afspraken niet na! Zetten op de website, voor 1700u. besteld morgen in huis… Nou de 3 x dat ik heb besteld, is het altijd 3 tot 7 dagen te laat. En elke keer dezelfde smoes, het systeem heeft storing waar we geen melding van krijgen. Laatste keer telefonisch contact gehad, maar ondanks dat weer niet op tijd geleverd.
7 sep 2023
Beste Miranda, Bedankt voor je bericht. Wij vinden het vervelend dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Onze excuses hiervoor. Echter, zien wij dat er met dit account twee keer bij ons is besteld, waarvan één te laat is geleverd. Dat is niet zoals we het willen en we nemen je feedback dan ook serieus. Ondanks deze ervaring hopen wij dat je ons nog een kans wilt geven. We willen graag laten zien dat we er alles aan doen om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Wij wensen je nog een zonnige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
8 jun 2023
K18 besteld op 3 juni, 7 juni nog geen bericht gehad. Heb zelf contact moeten opzoeken via de mail omdat ik geen bericht kreeg om te achterhalen wat er aan de hand was. Zij hebben geen contact met mij opgezocht om te melden dat het product niet meer voorradig was. Niet zo nettjes dat de klant dit zelf moet gaan navragen.
21 jun 2023
Goedemiddag Zoë, Bedankt voor je berichtje. Wij hebben contact gehad per mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wanneer een product niet voorradig is kan je dat zien aan de tekst "Op bestelling" die bij het artikel stond op de webshop en in de winkelwagen. Als bij ons in de webshop op voorraad staat bij het product, is het product weer voorradig en kan het weer geleverd worden. Wij hopen je hiermee voldoende informatie te geven. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

kortingscode niet verrekend.

in de opmerking gevraagd hoe het komt dat de kortingscode niet in mindering komt als ik wil afrekenen,staat vermeld op de pakbon ,maar toch geen gevolg aan gegeven.
4 mei 2023
Beste Danny, Bedankt voor je bericht. Als je merkt dat de kortingscode niet toegepast wordt, kan je het beste even telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Op die manier kunnen wij meteen erop in spelen. De kortingscode zal nog een tijdje bruikbaar zijn. Veel plezier met de bestelling en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
7 jun 2023
Pakje zou bezorgd maar bezorger kwam niet langs en nu 2 dagen later nog steeds geen idee van waar het pakket is.
14 jun 2023
Goedemiddag Eveline, Bedankt voor je berichtje. Helaas was er niemand thuis toen de chauffaur de bestelling kwam afleveren. De bestelling is bezorgd bij een PostNL-punt. Daar ontvang je ook een mail van. Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
AH
Aria H.
Waddinxveen
11 sep 2023
als een artikel niet op voorraad is, dan wordt het vervolgens wel afgerekend via het betaalprogramma
13 sep 2023
Goedemiddag Aria, Bedankt voor je bericht. Alle producten zijn te bestellen in onze webshop. De producten zijn dan voor je gereserveerd. Echter staat er wel aangegeven of de producten voorradig zijn of niet doormiddel van de tekst "Op bestelling" die bij het artikel stond op de website en in de winkelwagen. Je kan het ook terug zien doormiddel van het rode of groene bolletje bij het product. Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 mei 2023

De bestelde stukken passen niet

De bestelde stukken passen, anders dan aangekondigd op de website, niet op onze haardroger.
3 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor de feedback en onze excuses voor het ongemak. De Babyliss Pro Diffuser past op (bijna) iedere Babyliss haardroger. Je mag de diffuser altijd retourneren en je mag ons ook altijd om advies vragen. Als wij ergens mee kunnen helpen, doen wij dat graag. Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
24 aug 2023
I ordered a 200ml product and I received a 195ml product, misleading advertising.
25 aug 2023
Dear Yeimi, Thank you for your message and we apologize for the inconvenience. Unfortunately this has been a product change. We will adjust it immediately. We wish you a lot of fun with the volumizer. Kind regards, Team Hairaction.nl
4 jun 2023
Het is nu 3 dagen later en heb mijn bestelling nog niet ontvangen
14 jun 2023
Goedemiddag Neriman, Wij vinden het vervelend om te zien dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht. Wij hebben contact gehad per mail en wij zien dat de bestelling in goede orde is afgeleverd. Wij wensen je heel veel plezier met de bestelling en de cadeautjes en hopen je snel weer bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
1 mei 2023
I didn't receive the gift which should come with my order
3 mei 2023
Hi Tamara, Thanks for the feedback. Unfortunately, we do not see a gift in the order. The gift was probably not correctly added to the order. You can always check the order afterwards. If it doesn't work, you can always contact us. We are happy to help you! Have a nice day. Kind regards, Team Hairaction.nl