hairaction.nl

744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

10 mrt 2024
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de drie sterren beoordeling. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Leverbaar

De iq1 besteld maar na betaling bericht dat hij niet leverbaar , telefonisch contact gehad en gevraagd of hij niet beter van de side gehaald kan worden want dit is misleidend , kon wel tegen meer betaling van €10,95 de iq2 bestellen maar de iq1 staat nog steeds op de side ik vind dit niet netjes.
Te bestellen producten zijn na het bestellen niet leverbaar meer. Dat is het enige nadeel verder topp
Antwoord van hairaction.nl
Hey Shirley, Dankjewel voor de review en de feedback. Normaal gesproken staat er altijd bij een product "op bestelling" of een rood bolletje wanneer er meer varianten zijn van het item. Dit geeft aan dat het item op dit moment niet voorradig is. Je kunt het product wel gewoon bestellen, omdat wij werken met diverse leveringen. Zo wordt het item als het ware gereserveerd voor jou, en ontvang je deze zo snel mogelijk als we dit binnen hebben. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien? Hopelijk is het zo duidelijk waarom soms items die je hebt besteld, niet direct te leveren zijn. Graag tot een volgende keer en een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Na 2 dagen nog mijn bestelling niet ontvangen. Ook geen update ontvangen.
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Tanja, Dankjewel voor je bericht. We hebben inmiddels via e-mail contact met je opgenomen omtrent je bestelling. We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
24 dec 2023
De levering heeft nog niet plaatsgevonden op de afgesproken tijd
Antwoord van hairaction.nl
Beste Henry, Dank voor je bericht. Momenteel is het door de drukte van de feestdagen lastig om in te schatten wanneer de bestelling geleverd worden. Alle bestellingen op 22 december na 17:00 worden na de feestdagen pas verwerkt en verzonden. Ik zie dat de bestelling inmiddels is bezorgd, heel veel plezier met je bestelling! Fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
22 aug 2023
Permanent vloeistof van hairaction heeft niet gepakt. Krullen bleven uit. Ook beschrijving erg beknopt erg jammer. Werd beschreven als een heel goed product. Zelfs twee verpakkingen gebruikt erg jammer van het geld
25 aug 2023
Beste Dianne, Bedankt voor de feedback. Jammer dat je niet tevreden bent over de permanent vloeistof. Onze producten zijn voor professioneel gebruik. Echter is dit probleem nog niet bij ons voorgekomen. Mocht je meer informatie willen over de producten, mag je altijd contact opnemen met onze beauty expert. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
ik mag het product niet zelf testen dat vervalt de garantie, als de sticker er af is kon hij niet meer retour. dat vind ik een beetje raar. want als je hem aan doet en hij doet het niet, wat dan?
5 jul 2023
Beste klant, Wij verzegelen producten die in aanraking komen met het haar uit veiligheidsoverwegingen. Wanneer een product het niet doet nadat dit is aangekocht, valt dit natuurlijk onder de garantie en kunt u even contact met ons opnemen. Dan zullen we er samen proberen uit te komen. We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
22 nov 2023
qua bestellen en bezorgen, dikke prima. Product zelf is 3 x niks en beschrijving online klopt niet. Daarnaast mist er een gebruiksaanwijzing! Mijn haar is nu naar de gvd! Dank u
5 apr 2023
tondeuse olie is voor 1/5 deel leeggelopen omdat voor transport het dopje niet is gecontroleerd. daardoor is ook het extraatje ( het pakje thee ) onbruikbaar.
5 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor de review. Dat is heel vervelend. Is het mogelijk om een foto te sturen hoe je de doos hebt ontvangen? Graag naar info@hairaction.nl. Dan kunnen wij intern kijken voor een gepaste oplossing. Wij horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
19 okt 2023
De dop van de haarlak zit verstopt dus dan heb ik niets meer aan mijn haarlak wel jammer van een volle bus Ook met warm water geprobeerd maar geen succes
14 okt 2023
Beetje vreemd, als je alleen in de doos hebt gekeken, kan de bestelling al niet meer retour. Helaas, zal hier niet meer bestellen
18 okt 2023
Beste Mia, Volgens onze beleidsrichtlijnen kunnen we alleen producten retourneren die in hun oorspronkelijke staat verkeren, inclusief onbeschadigde verzegelingen. In uw geval hebben we geconstateerd dat de verzegeling van de verpakking verbroken is. Waardoor het artikel niet meer voldoet aan onze retourvoorwaarden. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat al onze klanten producten ontvangen die voldoen aan de hoogste kwaliteits- en hygiënenormen. We hopen op uw begrip voor ons beleid en streven ernaar u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 jul 2023
bij bestellen staat niet dat het product niet leverbaar is. Jammer Heb dus geen levering gehad kan daar ook niet over oordelen.
27 jul 2023
Beste Ina, Bedankt voor je berichtje. Wij zien dat je de bestelling in goede orde hebt ontvangen. Echter is de zending afgegeven bij een PostNL-punt. Veel plezier met de bestelling en geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 sep 2023
Mag nog meer versteviging geven. Maar ik ben blijk dat ik een haar versteviging heb gevonden.
6 sep 2023
Beste Edith, Bedankt voor je bericht. Je hebt nu gekozen voor een normale hold. Wellicht dat de setting lotion Extra strong steviger zal zijn. Voor vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 aug 2023
Dat ik mijn geld terug kreeg maar na een maand is hetzelfde product nog niet leverbaar?
24 aug 2023
Beste Theo, Bedankt voor je berichtje. Helaas is de L'Oréal Professionnel Homme 4 Force Mat Pommade heel moeilijk leverbaar en zijn wij afhankelijk van onze leverancier. Mocht het te lang duren, mag je altijd contact met ons opnemen. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
8 jul 2023
Handtekening voor ontvangst niet nodig voor een bedrag van € 50.00
11 jul 2023
Hallo Aukje, Dankjewel voor de feedback. Bij ons is een handtekening altijd verplicht voor ontvangst, ongeacht het bedrag. Zo kunnen wij de pakketjes beter traceren voor ieders veiligheid. We wensen je veel plezier met de bestelling! Een mooie dag gewenst en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
20 jul 2023
Betere inhoudelijke informatie over producten
26 jul 2023
Beste Eugenie Bedankt voor de feedback. Wij proberen de klanten zo goed mogelijk te informeren over de producten. Echter zijn de producten voor professioneel gebruik. Je mag altijd contact met ons opnemen voor meer uitleg. Veel plezier met de permanent producten en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
26 mei 2023
termijn van levering was goed
31 mei 2023
Beste Anneke, Bedankt voor de review. Wij zijn blij dat de levering goed is verlopen. Veel plezier met de bestelling. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
22 nov 2023
Beste klant, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Je mag ons altijd feedback geven. Wij hopen je snel weer terug te zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl