hairaction.nl

758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling kan niet geheel geleverd worden, dus wachten tot het compleet is zonder indicatie wanneer. Ik heb een aantal zaken nu al nodig. Ik heb nog geen producten ontvangen, deze beoordeling is erg vroeg (1 dag na bestellen). Persoonlijke service is heel goed, duidelijkere communicatie via eerste email was prettige geweest maar naderhand telefonische contact uitstekend. Aangepast van 3 naar 5.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

Voor postbode en voor mezelf.

Bestelling kwam on hele grote kartonnen doos van 25 x15x15 cm. Daardoor moest ik voor ontvangst tekenen Was een heel klein plastic zakje met pinnen voor krulspelden vast te zetten. Had in een bubbeltjes envelop gekund en door de brievenbus. Te veel onnodige kosten en moeite. Voor postbode en voor mezelf. Als ik niet thuis geweest was, was het nog gekker geweest!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht en de feedback. Echter versturen wij enkel dozen en laten wij de klanten tekenen voor ontvangst om zeker te weten dat de bestelling bij de juiste persoon aankomt. Veel plezier met de bestelling en een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Mijn bestelling bleek helaas niet op voorraad. Na een correct telefoontje kreeg ik het betaalde bedrag meteen teruggestort. Heel fijn, dit maak je niet vaak mee.
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Martina, Het regent sterren op onze pagina. Hartelijk dank hiervoor. Graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
BK
B. K.
Heeze-Leende
31 mrt 2024

Bijgewerkte beoordeling

Op de order staat wanneer het product geleverd zal worden. Dit werd helaas niet gehaald. Dit zou uiteraard ook aan de vervoerder kunnen liggen.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Brigitte, Wij zien dat de order na 17:00 besteld is. Vandaar dat de bestelling niet in het weekend geleverd is en omdat het om een Afterpay gaat, controleren wij altijd de gegevens voor wij de bestelling versturen. De bestelling is in goede orde door u ontvangen en wij wensen u veel plezier met de Ga.ma iQ2. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Snelle levering en gebruiksvriendelijke website

De snelle levering en bij elke levering een cadeautje. De gebruiksvriendelijkheid van de website is goed waardoor je snel vind wat je zoekt.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee. Veel plezier met de bestelling en geniet van de thee. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Besteld en de volgende dag geleverd prima.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de 5-sterren review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor. We zien je graag weer terug bij Hairaction.nl. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
TB
Trudy B.
Rotterdam
23 mrt 2024
Ik ben uiterst tevreden met de firma
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de goede review, we vinden het altijd fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn. Graag tot een volgende keer bij Hairaction.nl. We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Regina, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Wij zijn blij dat de bestelling snel bezorgd is. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor de vier sterren review. Dat doet ons goed! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Hi Nicole, Bedankt voor de vier sterren beoordeling. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
16 mrt 2024
fijne communicatie gehad aangaande mijn vragen via email...niets was Shirley teveel om te antwoorden op mijn gestelde vragen, waarvoor dankuwel!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en wij helpen graag. Veel plezier met de L'Oréal producten en graag tot de volgende keer bij Hairaction. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Fijn dat ze even persoonlijk terug bellen als iets niet leverbaar is en dan vragen of het goed is of tegelijk kan op gestuurd kan woorden top
Antwoord van hairaction.nl
Beste Hans, Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te zien dat je tevreden bent, hier doen wij het voor. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Redelijk snelle levering. Jammer dat je niet als je in de buurt bent gewoon in de winkel kan kopen maar perse online moet bestellen
Antwoord van hairaction.nl
Dag Nancy, Dankjewel voor de review, echter is het zo dat je op werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 ook gewoon even binnen kunt wippen om jouw benodigde items te halen. Buiten deze tijden kun je natuurlijk altijd bestellen. Kies je voor afhalen in de winkel, dan kun je je items ook afhalen op eerder genoemde tijden en dagen. Altijd gezellig als klanten bij ons in de winkel zijn, hopelijk zien we je snel! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Bestelling snel in huis. Maar prijs vh product erg hoog!
Antwoord van hairaction.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor de positieve beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat de bestelling snel zijn weg naar je toe heeft gevonden. Veel plezier met de Foamie. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Overzichtelijke site en snelle reactie.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Bedankt voor je 5-sterren. Hier zijn wij heel blij mee! Wij wensen je een prettige avond toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
16 mrt 2024
Terugbetaling en Annulatie bestelling
Antwoord van hairaction.nl
Beste Heidi, Bedankt voor je review. Wij hopen je snel weer te zien op hairaction.nl. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
CH
Coba H.
M’nesse
Snelle levering en ruim assortiment
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te zien dat je tevreden bent, hier doen wij het voor. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering en goed product!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de goede review. Wat leuk om te lezen dat het product zo snel bij je is aangekomen en dat je hier zo tevreden over bent. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl. Een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
3 mrt 2024
Niks verbeteren, goed zo.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Klant, Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Wij hopen je gauw weer terug te zien op www.hairaction.nl. Wij wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de positieve review. Fijn om te zien dat je tevreden bent en dat het pakketje snel bij je is geleverd, hier doen we het voor.We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review, dat waarderen wij. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl