Huisman Gemert – Bouwmaterialen- Logo - Beoordelingen

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

425 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2014
Huisman Gemert – Bouwmaterialen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Bij bestelling werd aangegeven dat binnen 2 a 3 weken geleverd zou worden. Wat ook het geval was. Keurig dag voor effectieve levering een mail met de datum. Op dag van levering belde de chauffeur ca half uurtje voor aankomst. Het was een bestelling met allerlei groot en kleine dingen. Bij levering was ook echt alles geleverd dus niets wat nog nagezonden diende te worden.

28 okt 2023
Doen wat je aangeeft te zullen doen zoals: jullie geven aan dat er 4 dagen van te voren gemaild wordt, wanneer het bestelde geleverd wordt. Dat is pas gebeurt de dag van te voren. Jullie geven aan dat de chauffeur een half uur van te voren belt Hoeilaart deze op mijn adres aanwezig is. Dit is nooit gebeurt en hij stond gewoon s morgens om 8 uur aan de deur. Van de bestelde golfplaat bouten klopte in zijn geheel niets van. Ik had 2 maten besteld en kreeg er 3. Ook betreffende het aantal klopte er niets van.

Beoordelingen voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Zeer goede ontvangst
Goed en snel
3 mrt 2024
Geen mails meer sturen Het hout wat ik gekocht heb bij jullie is best . Ik heb betaald .dus niet meer mekkeren.
Slechte productomschrijving wat lijdt tot verkeerde bestelling, nadien niet willen omruilen!
Antwoord van Huisman Gemert – Bouwmaterialen
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bestelling. Wij horen graag van jou wat wij kunnen verbeteren aan onze productomschrijving, zodat wij eventuele verwarring kunnen voorkomen. Je kunt dit mailen naar bouwmaterialen@huisman.nl
4 feb 2024
De bestelde materialen goed verpakt en zonder beschadigingen afgeleverd via de vrachtwagen kraan op de oprit.Verder een zeer behulpzame en correcte vrachtwagen chauffeur die alles nog ff controleerde bedankt…..

Goed! Correcte levering, geïnformeerd en aan de afspraken gehouden

Snelle levering, in 1 week, alles netjes gecommuniceerd, aan de afspraken gehouden. Goede prijs en service. Als ik weer materialen nodig heb ken ik de leverancier al. ;)

Goede kwaliteit, inplannen met foutjes

Levert goede spullen, jammer dat afleveren 2 x fout ingepland was. Koste mij veel vrije tijd Attentie gekregen van Huisman ter compensatie
Mooie recht balk hout tegen een scherpe prijs, goed persoonlijk advies. En als onder een dak met overzichtelijke webshop.

Fijn bedrijf, ook voor kleinere(particuliere)klussen

Fijne overzichtelijke webpagina, goede service bij vragen per mail of telefoon.
4 feb 2024

Prima

Goede site, melding bij order gereed, en snelle afhandeling bij afhalen