Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Product al 3 weken niet ontvangen... Kan niet.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, dit moet alles behalve de bedoeling zijn. Ik ga direct verzoeken aan één van mijn collega's van de orderverwerking of zij contact met u kunnen opnemen, normaliter informeren wij de klant namelijk bij vertraging of andere problemen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Oei, dat is niet de bedoeling. Bedankt voor de kennisgeving. We zullen direct contact met u opnemen zodat we z.s.m. de juiste producten uw kant op kunnen sturen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
20 jan 2024
Heb men goederen nog niet ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Geachte heer Dnoub, Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig genoeg hebben uw bestellingen door afwezigheid van een aantal medewerkers van onze klantenservice vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de bestellingen die vorige week door u zijn geplaatst, hier verwerkt en worden vandaag verzonden. U ontvangt hier nadere informatie over. Wij hopen dat de kwaliteit van de producten voldoet aan uw verwachtingen, onze excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig genoeg is er vorige week door verzuim op onze afdeling een achterstand ontstaan, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels hebben wij uw bestelling hier verzendklaar gemaakt en bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Onlangs u gesproken betreft de backorder die op uw bestelling is ontstaan. Helaas was van één van de zoveel bestelde artikelen niet in de bestelde aantallen aanwezig, deze verwachten we deze week te kunnen leveren. Erg vervelend, we kunnen de frustratie begrijpen, echter is het soms onmogelijk om altijd de juiste hoeveelheid artikelen op voorraad te hebben, gelukkig hebben we dit direct naar u kunnen communiceren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
6 sep 2023

vijf meter rol pleister van HEKA PLAST

29 aug 2023
webshoporder is makkelijk geplaatst. Order is netjes geleverd. Voldoende mail contact over voortgang en lever moment.
ER
eddy r.
geraardsbergen
9 sep 2023
vlugge afhandeling,jammer dat er bij eerste levering een pak ontbrak maar daags nadien geleverd. bedankt.

Communicatie en retourzenden

29 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat het één en ander niet helemaal soepel verloopt. Helaas zijn we in een korte tijd vaak moeten wisselen van leverancier voor blusmaterialen, hierdoor kan het zijn dat afbeeldingen gedateerd zijn wat resulteert in dit soort problemen. We nemen dit uiteraard mee als feedback en zullen controleren of dit inmiddels is aangepast. Betreft de communicatie, hiervoor zal ik intern navragen hoe het kan dat u als klant zelf herhaaldelijk om updates heeft moeten vragen, dit kan namelijk niet de bedoeling zijn geweest, excuses hiervoor. Eén van onze pluspunten is namelijk goede communicatie met de klant, dit is ook terug te vinden in onze andere beoordelingen. Hopelijk heeft u inmiddels wel het gewenste artikel ontvangen. Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
4 jun 2023
Ik heb al meerdere malen bij dit bedrijf besteld. Je wordt er altijd goed en fijn geholpen. Ik vind het alleen jammer dat ik bij mijn vorige bestelling en bij de huidige bestelling te horen krijg dat items in backorder staan en dat ik er vrij lang op moet wachten totdat ik het ontvang.
29 aug 2023
Beste, Bedankt voor de uitgebreide beoordeling. Goed om te vernemen dat mijn collega's u goed hebben geholpen. Soms kan het zijn dat er een backorder ontstaat op bestellingen, maar toch heel vervelend dat dit herhaaldelijk bij uw bestellingen is gebeurd. We zijn met regelmaat genoodzaakt te wachten op leveringen van de leverancier, helaas hebben we dit soort dingen niet goed in de hand aangezien we afhankelijk zijn van hen. Ze geven vaak een verwachte levertijd aan die dan helaas niet wordt nagekomen. We zullen de feedback verwerken en kijken of we dit soort problemen in de toekomst opgelost kunnen krijgen. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
30 aug 2023
Er werd snel op mijn emailvraag gereageerd! Vervolgens kreeg ik duidelijke uitleg hoe te bestellen en betalen, kon diezelfde dag, op mijn verzoek, het bestelde afhalen! Top service en vriendelijk personeel!
25 jul 2023
Gekregen wat ik besteld had, goed kwaliteit. Goed verpakt ook. Persoonlijk zou ik het met post.nl versturen, Nederlands bedrijf eerst, maar DLD deed het ook in 1 werk dag. alles super.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent! Normaliter verstuurden we ook via PostNL, inmiddels hebben we ze allemaal een keer gehad. Maar helaas is soms de rek eruit en is het fijn dat we kunnen afwisselen tussen (eigenlijk net zo professionele) vervoerdersbedrijven. We zijn nog maar sinds dit jaar de samenwerking aangegaan met DPD, maar gelukkig dik tevreden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
13 mei 2023
Prima veiligheidsbril. Past goed. Veel beter dan van de bouwmarkt. snel geleverd. En ik kon aangeven dat het in de tuin kon worden gezet. Dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven.
9 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te vernemen dat de product zo naar wens is en dat ook de manier van bezorging is bevallen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering, bijna geheel volgens verwachting. Pakketje had in brievenbus gekund. ( andere review eindigend op -17 heb ik niet betaald, ivm moeilijke betaling)
17 mei 2023

Super service zoals altijd

Opnieuw een rugzak besteld en zoals altijd razendsnel geleverd! Ook klantenservice is dik in orde. Bij aankoop van medisch materiaal kom ik zeker terug.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat klanten zo blij zijn met onze service. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering, klein pakketje (dun), had als brievenbus pakket verstuurd kunnen worden, dan was de tijd van aflevering niet zo belangrijk
21 aug 2023
Mijn klacht over houdbaarheid materiaal werd onmiddellijk opgepakt en zelfs beter afgehandeld dan ik had voorgesteld.
WV
Willy v.
Eindhoven

Heel fijn bedrijf.

Op de website kun je makkelijk vinden wat je nodig hebt. Nadat je hebt besteld wordt de bestelling snel geleverd.
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u gemakkelijk heeft kunnen vinden wat u nodig had. Natuurlijk nog fijner dat de bestelling snel afgeleverd was! Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek
4 nov 2023
op je gemak kijken wat je wil, en telefonisch advies geven
21 aug 2023
Prima service, snel en juist bezorgd.