Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Besteld en de volgende dag al ontvangen. Helemaal top!

telefonisch contact gehad over het feit…adres

telefonisch contact gehad over het feit dat het adres verkeerd is overgekomen. toegezegd gekregen dat dit hersteld zou worden. Pakket alsnog aangekomen in Sittard i.p.v. 's-Hertogenbosch
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending alsnog op het factuuradres terecht is gekomen. We zien vreemd genoeg wel dat dit is aangepast in jullie klant profiel (factuur, pakbon e.d.), hier staat het namelijk wel goed. Waarschijnlijk is het dan toch niet goed overgekomen en niet goed gecommuniceerd met het magazijn waar de order uiteindelijk vanuit verstuurd wordt, excuses hiervoor. Hou er wel altijd rekening mee dat in de track&trace tot een paar uur voor de aflevering het adres nog aangepast kan worden, dit kan in de track&trace mail die u van ons ontvangt zodra de zending wordt verstuurd. Echter begrijpelijk dat als dit al is gecommuniceerd, u niet meer zo snel de track&trace mail controleert. Indien de zending nog niet naar het juiste adres is gestuurd kunt u contact met ons opnemen, wij kunnen u dan voorzien van een DPD verzendlabel zodat u alsnog de zending zonder extra kosten bij het juiste adres kunt krijgen. Mocht dit al gebeurt zijn, neem dan gerust bij een volgende bestelling contact met ons op, dan kunnen we kijken voor een compensatie. :-) Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
23 mrt 2024

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ruim assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fantastische klantenservice.
Gewoon prima. Snel geleverd. Bestelling voldoet aan verwachting👍
10 mrt 2024
JR
Jurgen R.
Koudekerk aan den Rijn
Goed product en snel geleverd
Bedankt voor de vlotte afhandeling, het product voldoet aan mijn verwachtingen.
Prima, snelle levering.
Een snelle levering, en een goede kwaliteit prijs verhouding
Duidelijke website met redelijke prijzen. Een vraag na levering werd snel en netjes beantwoord.

Geen verbetering te bedenken!

Geen verbetering te bedenken

Prima!

Info op de site is goed. Prijs /kwaliteit is heel goed. Klantenservice is uitstekend. Ik ben heel tevreden.