Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nlReviews

Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Betervoorbereid.nl

Betervoorbereid.nl - Beschrijving

Betervoorbereid is onderdeel van Bhv-Specialist.nl V.O.F., opgericht in 2006. Betervoorbereid biedt een breed assortiment veiligheidsproducten die bijdragen aan een veilige woon- en werkomgeving. Onze doelgroep bestaat uit bedrijven en consumenten. Bezoek onze webshop op www.Betervoorbereid.nl!
Bhv-Specialist.nl V.O.F.
Scottweg 19
4462GS Goes
Kamer van Koophandel 22060642
Nick van Bremen

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

324 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het product waar ik in 1e instantie naar zocht was zeer goed omschreven in alles. Ook de scherpe prijs sprak mij erg aan, dit heeft mij ook overtuigd om (weliswaar) als back-up een "kiss of life" als extraatje erbij aan te schaffen. Het enige puntje wat ik als tip mee zou willen geven is om te kijken of er misschien een "case" voor aan de riem gemaakt kan worden. (Bijv een universele of speciaal voor dit type etc) voor sommige mensen is dat wel handiger. Maar verder, top top top!!

Ik heb zaterdag besteld. Hoewel er op site staat : voor 16u besteld, de volgende werkdag in huis, wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Nu zou het er morgen pas zijn volgens de mail die ik kreeg. Dit vind ik niet correct. Ik heb al maandag en dinsdag moeten regelen dat er constant iemand thuis is om het pakje in ontvangst te nemen en het wordt elke keer uitegsteld. Heel vervelend

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

als producten die je besteld er niet zijn, moet je ze gewoon niet verkopen.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Iemand is u net voor geweest met de aankoop van het artikel via een ander verkoopkanaal. We hebben direct contact met u opgenomen om aan te geven dat de bestelling niet direct geleverd kan worden. Dit hebben we zeer snel opgepakt zodat u wellicht nog via een andere webshop op tijd uw order kunt plaatsen. Jammer genoeg bent u niet tevreden met de service, wat we ook kunnen begrijpen. Normaliter hebben we de artikelen ruim op voorraad, echter door leveringsproblemen vanuit de leverancier konden we dit artikel niet op tijd genoeg op voorraad hebben. We hebben direct de bestelling geannuleerd en het orderbedrag teruggestort. Mochten er verder nog vragen zijn, laat het ons gerust weten, we staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Snelle levering. Zeer goede communicatie over de voortgang. Meedenken voor oplossingen. Top !
ruime keuze snelle levering
van C. C.
alles
Te laat uitgeleverd, informatie op website niet correct
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de zending te laat is aangekomen op uw afleveradres, we zijn direct gaan checken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Vreemd genoeg zie ik dat de bestelling op de dag van bestellen hier de deur is uit gegaan. De volgende werkdag is er een bezorgpoging geweest maar in de track&trace gegevens zie ik dat u deze heeft gemist. Kan gebeuren! De bezorger is toen de dag daarna weer langs geweest, gelukkig was er toen wel iemand in de gelegenheid om de zending aan te nemen. Via de track&trace gegevens die u ontvangt kunt u inzien wanneer en hoe laat de bezorger arriveert, dan weet u dat voor de volgende keer! Mochten er vragen zijn, laat het ons weten, we staan graag voor u klaar. Dave Klantenservice Betervoorbereid.nl
duidelijke site, makkelijk bestellen, snel verzonden en goed verpakt!
matériel en stock sur le site... mais 5 semaines de délai, publicité mensongère ...
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Dear customer, Thank you for your review. Right after your order we contacted you immediately about the delivery time, unfortunately there is a huge run on defibrillators due to the chip shortage worldwide. Yet we can still deliver these products within one workday sometimes because we receive our backorders from the suppliers day to day randomly. Unfortunately we didn't receive any new stock from our supplier yet, that is also the reason why we did inform you right after the order was placed with the opportunity to cancel the order. We're very sorry that we can't send you the defibrillator within the promised delivery time. Let's hope the chip shortage will be fixed soon. Let us know if you got any more questions, we're happy to help you. Customer service Betervoorbereid.nl
snelle en correcte levering
Keurig verpakt en snel geleverd.
Netjes geleverd
Overzichtelijke website, snelle correcte levering