Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.838 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Website op tijd updaten…De klant op…

Website op tijd updaten…De klant op tijd verwittigen of een product wel of niet op voorraad is.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw bestelling en de feedback. Helaas kan het zo zijn dat door een eerdere order, in dit geval een order tussen de jaarwisseling door, het bestelde artikel niet meer voorradig is. Gelukkig hebben we dit direct met u kunnen communiceren. Doordat leveranciers rond deze tijd van het jaar vaak een weekje dicht zijn, werd ook de levertijd van de AED wat opgeschoven. Gelukkig heb ik vernomen dat uw bestelling inmiddels al is verstuurd, laten we hopen dat u deze in correcte staat in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de week vertraging die is ontstaan op uw bestelling. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet. Klantenservice Betervoorbereid.nl
ik bestelde 6 rolletjes plakband, en ik kreeg een grote doos met daarin 6 dozen met in ieder 12 rolletjes plakband. Ik kan dus voorlopig wel vooruit. Het is wat veel van het goede.!!!!!!!
16 dec 2023

Toppp service!

Ik heb de kiss of life besteld en reddingsdekens. Ik kreeg gelijk netjes een reactie terug dat de kleur die ik wilde hebben een levertijd had van 2 maanden. Ik kon een andere kleur kiezen op wachten. Ik koos voor een andere kleur en een dag later was alles binnen! Echt top service! Goede kwaliteit! Ik heb geen verbeter punten.
Snel en netjes bezorgd! Zeer aan te bevelen!

Corect en afgehandeld

Correct en afgehandeld

Top!

Fijne, vriendelijke service, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering.

Alles ging goed, en snelle levering.
AW
Anita W.
Purmerend
Correct geleverd, "verse" verloopdata, concurrerende prijs.
Snelle afhandeling
Gewoon eenvoudig en snel.