Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.838 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

22 nov 2023
22 nov 2023
snelle levering en netjes verpakt
21 nov 2023

Makkelijk om te bestellen... en snel bezorgt.

Makkelijk om te bestellen... en snel bezorgt.
18 nov 2023
Top product
15 nov 2023
Supersnel geleverd en keurig verpakt.
15 nov 2023
Geen voorraden, Als er op de site staat dat er een voorraad is krijg later te horen dat er geen voorraad is. Bij een reactie hierop duurt het lang voordat je bericht terug krijgt.
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Nadat de bestelling is geplaatst heeft mijn collega direct met u gecommuniceerd betreft de missende aantallen van uw order. Jammer genoeg niet bij vermeld dat er reeds van deze kegels (ook de staffel) zijn opgekocht die dag. Helaas kan het voorkomen dat bij aanschaf van staffel artikelen, we net niet voldoende aantal stuks op voorraad hebben, maar waarvan er nog wel voorraad is. Soms werkt dit net buiten onze macht en is helaas niet altijd te voorkomen. U heeft de maandag erop een mail gestuurd, waarop mijn collega binnen 2/3 uur op heeft gereageerd, excuses dat dit niet sneller is gebeurd. De maandagen zijn altijd heel druk voor de meeste webshops i.v.m. het verwerken van alles in het weekend. Overigens wachten wij nog op uw reactie van het laatste mailtje van afgelopen maandag, heeft u onze mail goed ontvangen? Zojuist heb ik vernomen dat we de bestelde artikelen eerder kunnen verwachten en dat we (hopelijk) deze morgen kunnen opsturen! We houden dus contact. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Dave van Bremen Klantenservice Betervoorbereid.nl
12 nov 2023
De service en de zending was goed,de medewerker verdient een 9+.
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
10 nov 2023
Goede prijs en snel leveren
8 nov 2023

snelle levering & makkelijk bestel…

snelle levering & makkelijk bestel process
AW
Anita W.
Purmerend
5 nov 2023
Snelle levering en goed contact!!
5 nov 2023
Beter letten op kwaliteit produkten
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor de feedback en het informeren van de gebrekkige sluiting van de lege EHBO koffer die u heeft besteld. De sluiting bleef niet dicht waarbij de inhoud van de koffer er zo uitvalt, wat ten eerste zeer frustrerend is en ten tweede niet hygiënisch aangezien het om EHBO materialen gaat. Gelukkig bleek dit een enkeling te zijn en was u vrij om deze om te ruilen voor een een EHBO koffer waarvan de sluiting wel fatsoenlijk werkt. Fijn dat u direct contact hierover hebt opgenomen, dit is namelijk relevante informatie voor de producent. Niet iedereen neemt hier altijd contact voor over. :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl

De prijzen label met BTW plaatsen. .HEN

De prijzen label met BTW AAMHEN
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, al begrijpen we niet helemaal wat u hiermee bedoeld, maar mocht het waardevolle informatie zijn dan kunt u deze altijd bij ons achterlaten wegens een mailtje of telefoontje. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek
4 nov 2023
op je gemak kijken wat je wil, en telefonisch advies geven
Prima
26 okt 2023