Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl
Beoordelingen:

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.850 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Stond op voorraad en moet nu 4 weken wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
29 mrt 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg is er voor uw bestelling een order geplaatst met de laatste stuks van de bestelde vetblussers. Aangezien uw bestelling buiten de kantooruren is geplaatst hebben we u pas de volgende dag kunnen informeren over een langere levertijd. Inmiddels staat het product ook niet meer op 'uit voorraad leverbaar' maar in plaats daarvan '2 weken of langer'. Excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn over uw bestelling, neem gerust contact op met ons. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag nog steeds niets

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag 26 nog steeds geen update van Beter voorbereid of DPD. DPD tracking status is al sinds maandag 22 Jan: "Bestelling is onderweg. Binnen 1 tot 2 dagen bezorgd" maar heb nog niets.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
19 feb 2024
Beste, Bedankt voor de feedback. We zien inderdaad dat de bestelling nog steeds op de status staat waarbij deze onderweg is naar het verzameldepot. De order is dus wel hier weg gegaan maar vreemd genoeg nog niet aangekomen bij het juiste depot. Ik zie dat er gecontacteerd is naar onze invoice mail, helaas zien sommige collega's deze nog wel is over het hoofd. Voor info & Support@betervoorbereid.nl kunt u met al uw vragen terecht voor problemen met zendingen. Aangezien we merken dat dit nog steeds niet is opgelost zullen we direct DPD informeren betreft de zending met de vraag waar of de zending blijft. We nemen z.s.m. contact met u op! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
30 Jan besteld: artikel wordt pas eind maart geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
19 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, erg jammer dat u zo lang dient te wachten op de bestelde vetblusser. Jammer genoeg kampen onze huidige leveranciers tegen leveringsproblemen op waardoor zij helaas sporadisch wel of niet kunnen leveren. Normaliter schiet het systeem bestellingen door naar de leverancier en ontvangen we al voordat de voorraad bijna op raakt, nieuwe voorraad. Dit was nu ook het geval, echter kan de leverancier niet snel leveren. We hebben nog aan andere leveranciers gevraagd maar ook zij kampen met voorraad problemen. We balen er van maar hopen zeker veel sneller dan de aangegeven datum te kunnen leveren. Mochten er tussen die tijd nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb men goederen nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
22 jan 2024
Geachte heer Dnoub, Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig genoeg hebben uw bestellingen door afwezigheid van een aantal medewerkers van onze klantenservice vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de bestellingen die vorige week door u zijn geplaatst, hier verwerkt en worden vandaag verzonden. U ontvangt hier nadere informatie over. Wij hopen dat de kwaliteit van de producten voldoet aan uw verwachtingen, onze excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
23 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig genoeg is er vorige week door verzuim op onze afdeling een achterstand ontstaan, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels hebben wij uw bestelling hier verzendklaar gemaakt en bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Website op tijd updaten…De klant op…

Website op tijd updaten…De klant op tijd verwittigen of een product wel of niet op voorraad is.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
10 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling en de feedback. Helaas kan het zo zijn dat door een eerdere order, in dit geval een order tussen de jaarwisseling door, het bestelde artikel niet meer voorradig is. Gelukkig hebben we dit direct met u kunnen communiceren. Doordat leveranciers rond deze tijd van het jaar vaak een weekje dicht zijn, werd ook de levertijd van de AED wat opgeschoven. Gelukkig heb ik vernomen dat uw bestelling inmiddels al is verstuurd, laten we hopen dat u deze in correcte staat in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de week vertraging die is ontstaan op uw bestelling. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet. Klantenservice Betervoorbereid.nl
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product al 3 weken niet ontvangen... Kan niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
12 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, dit moet alles behalve de bedoeling zijn. Ik ga direct verzoeken aan één van mijn collega's van de orderverwerking of zij contact met u kunnen opnemen, normaliter informeren wij de klant namelijk bij vertraging of andere problemen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
12 jan 2024
Beste, Oei, dat is niet de bedoeling. Bedankt voor de kennisgeving. We zullen direct contact met u opnemen zodat we z.s.m. de juiste producten uw kant op kunnen sturen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
15 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Onlangs u gesproken betreft de backorder die op uw bestelling is ontstaan. Helaas was van één van de zoveel bestelde artikelen niet in de bestelde aantallen aanwezig, deze verwachten we deze week te kunnen leveren. Erg vervelend, we kunnen de frustratie begrijpen, echter is het soms onmogelijk om altijd de juiste hoeveelheid artikelen op voorraad te hebben, gelukkig hebben we dit direct naar u kunnen communiceren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Paaltjes besteld vóór afscheiding maar beton valt in brokken eruit. Kwestie van tijd dat alles eruit valt. Geen tijd voor retour proces. Weggegooid geld. Verbetering voor bedrijf betere foto’s van onderkant laten zien. Dan heeft de consument een keuze nu koop je een kat in de zak
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
4 jul 2023
Beste Jasmin, Wat vervelend dat je een beschadigde voet hebt ontvangen. De voeten zijn door ons geïnspecteerd, vermoedelijk is de schade onderweg bij DPD ontstaan. Je hebt als klant in dit geval gewoon recht op een nieuw product, en hoeven wij de beschadigde voet ook niet terug. We verkopen de betonvoeten nu ruim 8 jaar, in al die tijd hebben wij gelukkig nooit geen klachten ontvangen. Stuur ons even een mailtje, dan lossen we dit graag voor je op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
je geeft op de site aan dat iets op voorraad is voor 1600 besteld morgen in huis 2 mei 2023 je stuurt op 10 mei dat iets niet voldoende op voorraad is. tegelijkertijd staat op uw site het artikel uit voorraad lever baar volgens mij klopt hier het verhaal niet
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ben direct gaan inzoomen wat hier fout is gegaan. We hebben uw bestelling op 2 mei om 18:12 ontvangen (dus na 16:00), waardoor deze de volgende dag pas is verwerkt en u hiervan pas een dag later een bevestiging heeft ontvangen. Omdat u op factuur heeft besteld, voor de eerste keer op onze webshop, hebben we een vooruitbetaling gevraagd. Dit doen we standaard bij nieuwe klanten. Hierna is het mogelijk om op factuur te bestellen met een betaaltermijn van 14 dagen. Dit allemaal vindt u terug op onze service pagina's. We hebben de vooruitbetaling begin deze week ontvangen, waarvoor bedankt! Dit is mijn collega van de orderverwerking helaas niet direct opgevallen, waarvoor excuses. Nadat deze vandaag mee is gegaan met de orderverwerking kwamen we helaas tot conclusie dat één van de vele bestelde artikelen (door verkoop van afgelopen dagen) niet meer op voorraad is. De reden dat dit nog online staat (wat we z.s.m. gaan aanpassen) is dat we het normaliter binnen no-time hier weer op voorraad hebben, echter doordat de leverancier zelf ook met voorraad problemen kampt gaat dit nu buitenom onze macht. Uiteraard balen we hier natuurlijk erg van aangezien we u direct van de bestelde artikelen willen voorzien en u hierdoor langer moet wachten op uw bestelling. Normaal als we orders direct kunnen verwerken en verpakken gaat het vrijwel altijd foutloos, jammer genoeg heeft u anders moeten ervaren en kunnen we uw beoordeling ook goed begrijpen. Neem gerust contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft betreft uw bestelling of andere zaken, we staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
7 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerst bij het bestellen niets vermelden en de bestelling pas aannemen als er betaald is. Dan direct daarna melden dat het artikel er niet is en dat hel wel een maand kan duren voordat wordt geleverd. Dat is nog eens misleidend.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
8 mei 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Graag attenderen we u op het volgende: - Er staat in onze algemene voorwaarden en op onze service pagina dat er om een vooruitbetaling gevraagd kan worden als u voor het eerst een bestelling doet op onze webshop. We toetsen op een aantal punten waar een bedrijf aan moet voldoen. Helaas konden we geen informatie betreft de VVE vinden online en kan er dus om een vooruitbetaling gevraagd worden. Indien u al klant bij ons bent geweest dan kunt u op bestellen op factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. - Omdat de bestelling om een AED apparaat gaat, welke wij door houdbaarheidsredenen niet groot op voorraad hebben, kan het zijn dat deze net uitverkocht zijn. Ook staat er in de service pagina's en algemene voorwaarden aangegeven dat de voorraad soms kan afwijken door lopende bestellingen die nog verwerkt moeten worden en wij deze belofte pas kunnen aanhouden mits de voorraad strekt. We hebben u dus ook direct na uw bestelling hierover geïnformeerd. We balen er van dat u dit als misleidend ervaart. Het is jammer genoeg niet mogelijk om alle voorwaarden te vermelden op de voorkant van onze webshop, het is altijd belangrijk om te kijken wat de voorwaarden van leveren zijn zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen voorraden, Als er op de site staat dat er een voorraad is krijg later te horen dat er geen voorraad is. Bij een reactie hierop duurt het lang voordat je bericht terug krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Nadat de bestelling is geplaatst heeft mijn collega direct met u gecommuniceerd betreft de missende aantallen van uw order. Jammer genoeg niet bij vermeld dat er reeds van deze kegels (ook de staffel) zijn opgekocht die dag. Helaas kan het voorkomen dat bij aanschaf van staffel artikelen, we net niet voldoende aantal stuks op voorraad hebben, maar waarvan er nog wel voorraad is. Soms werkt dit net buiten onze macht en is helaas niet altijd te voorkomen. U heeft de maandag erop een mail gestuurd, waarop mijn collega binnen 2/3 uur op heeft gereageerd, excuses dat dit niet sneller is gebeurd. De maandagen zijn altijd heel druk voor de meeste webshops i.v.m. het verwerken van alles in het weekend. Overigens wachten wij nog op uw reactie van het laatste mailtje van afgelopen maandag, heeft u onze mail goed ontvangen? Zojuist heb ik vernomen dat we de bestelde artikelen eerder kunnen verwachten en dat we (hopelijk) deze morgen kunnen opsturen! We houden dus contact. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Dave van Bremen Klantenservice Betervoorbereid.nl
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen van mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
16 aug 2023
Beste Monique, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Ik zie dat de bestelling afgelopen vrijdag is geplaatst voor 16:00 en dus ook hier de deur uit is gegaan. In het systeem van DPD komt de zending daarom ook wel naar voren, echter staat deze nog steeds op 'onderweg'. We zullen dus direct contact opnemen met DPD met de vraag waarom deze nog niet geleverd is en wanneer u de zending kunt verwachten. We nemen u mee in CC. U ontvangt zo direct een een mailtje van ons. Mocht er in het vervolg iets mis gaan met bestellen of andere zaken, dan zullen mijn collega's van de klantenservice voor u klaar staan van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 telefonisch op 0113 820 819 of per e-mail naar onze support@betervoorbereid.nl mail. Excuses voor het ongemak, we hopen dat de bestelling alsnog z.s.m. geleverd gaat worden! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Optijd verzenden. Juiste materiaal leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
5 jun 2023
Beste, Bedankt voor de review. Er lijkt inderdaad wat fout zijn te gaan. De eerste bestelling is nooit aangekomen, al gaf de track & trace dit wel aan. We willen graag eerst z.s.m. uitgezocht hebben waar uw pakketje is gebleven, dit ligt aan DPD hoe snel dit gaat. Omdat we u niet te lang in afwachting wilden houden hebben we dan toch maar een tweede zending gereedgemaakt. Deze werd wel snel geleverd maar helaas gaf u al snel aan dat het niet de brillen waren die u had verwacht. Sterker nog, u stuurde een foto met brillen die wij niet verkopen of ooit hebben ingekocht. Vreemde zaak dus. We zijn nog bezig om uit te zoeken hoe dit mogelijk is aangezien de producten niet van ons afkomstig zijn. Inmiddels heeft u van de koop afgezien, wat we uiteraard kunnen begrijpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wel betaald, niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
24 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor de kennisgeving. We hebben inmiddels contact gehad en het blijkt dat er iets onderweg bij DPD is fout gegaan en de zendingen (eigen alle pakketten van die dag) op een depot staan en nog naar het sorteercentrum verstuurd moeten worden. We houden daarom contact en zullen proberen DPD zo snel mogelijk de zending bij u langs te laten komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl