Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending alsnog op het factuuradres terecht is gekomen. We zien vreemd genoeg wel dat dit is aangepast in jullie klant profiel (factuur, pakbon e.d.), hier staat het namelijk wel goed.
Waarschijnlijk is het dan toch niet goed overgekomen en niet goed gecommuniceerd met het magazijn waar de order uiteindelijk vanuit verstuurd wordt, excuses hiervoor.
Hou er wel altijd rekening mee dat in de track&trace tot een paar uur voor de aflevering het adres nog aangepast kan worden, dit kan in de track&trace mail die u van ons ontvangt zodra de zending wordt verstuurd. Echter begrijpelijk dat als dit al is gecommuniceerd, u niet meer zo snel de track&trace mail controleert.
Indien de zending nog niet naar het juiste adres is gestuurd kunt u contact met ons opnemen, wij kunnen u dan voorzien van een DPD verzendlabel zodat u alsnog de zending zonder extra kosten bij het juiste adres kunt krijgen. Mocht dit al gebeurt zijn, neem dan gerust bij een volgende bestelling contact met ons op, dan kunnen we kijken voor een compensatie. :-)
Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Davey
Klantenservice Betervoorbereid.nl