Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek

Communicatie en retourzenden

29 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat het één en ander niet helemaal soepel verloopt. Helaas zijn we in een korte tijd vaak moeten wisselen van leverancier voor blusmaterialen, hierdoor kan het zijn dat afbeeldingen gedateerd zijn wat resulteert in dit soort problemen. We nemen dit uiteraard mee als feedback en zullen controleren of dit inmiddels is aangepast. Betreft de communicatie, hiervoor zal ik intern navragen hoe het kan dat u als klant zelf herhaaldelijk om updates heeft moeten vragen, dit kan namelijk niet de bedoeling zijn geweest, excuses hiervoor. Eén van onze pluspunten is namelijk goede communicatie met de klant, dit is ook terug te vinden in onze andere beoordelingen. Hopelijk heeft u inmiddels wel het gewenste artikel ontvangen. Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
25 apr 2023
Snel levren
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de bestelling snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
25 mei 2023
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl