Beste,
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat het één en ander niet helemaal soepel verloopt. Helaas zijn we in een korte tijd vaak moeten wisselen van leverancier voor blusmaterialen, hierdoor kan het zijn dat afbeeldingen gedateerd zijn wat resulteert in dit soort problemen. We nemen dit uiteraard mee als feedback en zullen controleren of dit inmiddels is aangepast.
Betreft de communicatie, hiervoor zal ik intern navragen hoe het kan dat u als klant zelf herhaaldelijk om updates heeft moeten vragen, dit kan namelijk niet de bedoeling zijn geweest, excuses hiervoor. Eén van onze pluspunten is namelijk goede communicatie met de klant, dit is ook terug te vinden in onze andere beoordelingen.
Hopelijk heeft u inmiddels wel het gewenste artikel ontvangen. Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar.
Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Betervoorbereid.nl