Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.838 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

telefonisch contact gehad over het feit…adres

telefonisch contact gehad over het feit dat het adres verkeerd is overgekomen. toegezegd gekregen dat dit hersteld zou worden. Pakket alsnog aangekomen in Sittard i.p.v. 's-Hertogenbosch
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending alsnog op het factuuradres terecht is gekomen. We zien vreemd genoeg wel dat dit is aangepast in jullie klant profiel (factuur, pakbon e.d.), hier staat het namelijk wel goed. Waarschijnlijk is het dan toch niet goed overgekomen en niet goed gecommuniceerd met het magazijn waar de order uiteindelijk vanuit verstuurd wordt, excuses hiervoor. Hou er wel altijd rekening mee dat in de track&trace tot een paar uur voor de aflevering het adres nog aangepast kan worden, dit kan in de track&trace mail die u van ons ontvangt zodra de zending wordt verstuurd. Echter begrijpelijk dat als dit al is gecommuniceerd, u niet meer zo snel de track&trace mail controleert. Indien de zending nog niet naar het juiste adres is gestuurd kunt u contact met ons opnemen, wij kunnen u dan voorzien van een DPD verzendlabel zodat u alsnog de zending zonder extra kosten bij het juiste adres kunt krijgen. Mocht dit al gebeurt zijn, neem dan gerust bij een volgende bestelling contact met ons op, dan kunnen we kijken voor een compensatie. :-) Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
3 feb 2024
30 Jan besteld: artikel wordt pas eind maart geleverd
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, erg jammer dat u zo lang dient te wachten op de bestelde vetblusser. Jammer genoeg kampen onze huidige leveranciers tegen leveringsproblemen op waardoor zij helaas sporadisch wel of niet kunnen leveren. Normaliter schiet het systeem bestellingen door naar de leverancier en ontvangen we al voordat de voorraad bijna op raakt, nieuwe voorraad. Dit was nu ook het geval, echter kan de leverancier niet snel leveren. We hebben nog aan andere leveranciers gevraagd maar ook zij kampen met voorraad problemen. We balen er van maar hopen zeker veel sneller dan de aangegeven datum te kunnen leveren. Mochten er tussen die tijd nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Producten nog niet binnen en geen statusupdates.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u nog geen statusupdate had ontvangen. Ik zie dat de bestelling een deellevering betreft en dat de gehele order in 2 zendingen is verstuurd. Inmiddels zie ik dat beide zendingen zijn afgeleverd. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek
3 voorraadartikelen besteld, na verzoek betaling mail dat 2 artikelen niet op voorraad zijn. Ene duurt nog 2-3 weken, andere zelfs 2 maanden. Wel alternatieven geboden, maar beide stuk duurder, één van de artikelen zelfs bijna 3 x zo duur.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor de feedback. Helaas hadden we inderdaad van een veiligheidssetje de grotere variant op voorraad samen met het andere aangeboden alternatief. De door u bestelde artikelen waren reeds verkocht, excuses voor het ongemak! Aangezien het duurdere alternatief van het zelfde merk was, eigenlijk vrijwel het zelfde tasje maar dan een slagje groter met meer inhoud, leek dit ons het beste alternatief. Jammer genoeg hebben we geen goedkopere variant van deze tasjes. Nogmaals excuses voor het ongemak. We hadden graag direct de bestelde artikelen willen versturen! Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag nog steeds niets

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag 26 nog steeds geen update van Beter voorbereid of DPD. DPD tracking status is al sinds maandag 22 Jan: "Bestelling is onderweg. Binnen 1 tot 2 dagen bezorgd" maar heb nog niets.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor de feedback. We zien inderdaad dat de bestelling nog steeds op de status staat waarbij deze onderweg is naar het verzameldepot. De order is dus wel hier weg gegaan maar vreemd genoeg nog niet aangekomen bij het juiste depot. Ik zie dat er gecontacteerd is naar onze invoice mail, helaas zien sommige collega's deze nog wel is over het hoofd. Voor info & Support@betervoorbereid.nl kunt u met al uw vragen terecht voor problemen met zendingen. Aangezien we merken dat dit nog steeds niet is opgelost zullen we direct DPD informeren betreft de zending met de vraag waar of de zending blijft. We nemen z.s.m. contact met u op! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl

Website op tijd updaten…De klant op…

Website op tijd updaten…De klant op tijd verwittigen of een product wel of niet op voorraad is.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw bestelling en de feedback. Helaas kan het zo zijn dat door een eerdere order, in dit geval een order tussen de jaarwisseling door, het bestelde artikel niet meer voorradig is. Gelukkig hebben we dit direct met u kunnen communiceren. Doordat leveranciers rond deze tijd van het jaar vaak een weekje dicht zijn, werd ook de levertijd van de AED wat opgeschoven. Gelukkig heb ik vernomen dat uw bestelling inmiddels al is verstuurd, laten we hopen dat u deze in correcte staat in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de week vertraging die is ontstaan op uw bestelling. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet. Klantenservice Betervoorbereid.nl
Product al 3 weken niet ontvangen... Kan niet.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, dit moet alles behalve de bedoeling zijn. Ik ga direct verzoeken aan één van mijn collega's van de orderverwerking of zij contact met u kunnen opnemen, normaliter informeren wij de klant namelijk bij vertraging of andere problemen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Oei, dat is niet de bedoeling. Bedankt voor de kennisgeving. We zullen direct contact met u opnemen zodat we z.s.m. de juiste producten uw kant op kunnen sturen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
20 jan 2024
Heb men goederen nog niet ontvangen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Geachte heer Dnoub, Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig genoeg hebben uw bestellingen door afwezigheid van een aantal medewerkers van onze klantenservice vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de bestellingen die vorige week door u zijn geplaatst, hier verwerkt en worden vandaag verzonden. U ontvangt hier nadere informatie over. Wij hopen dat de kwaliteit van de producten voldoet aan uw verwachtingen, onze excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig genoeg is er vorige week door verzuim op onze afdeling een achterstand ontstaan, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels hebben wij uw bestelling hier verzendklaar gemaakt en bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Onlangs u gesproken betreft de backorder die op uw bestelling is ontstaan. Helaas was van één van de zoveel bestelde artikelen niet in de bestelde aantallen aanwezig, deze verwachten we deze week te kunnen leveren. Erg vervelend, we kunnen de frustratie begrijpen, echter is het soms onmogelijk om altijd de juiste hoeveelheid artikelen op voorraad te hebben, gelukkig hebben we dit direct naar u kunnen communiceren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl

Communicatie en retourzenden

29 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat het één en ander niet helemaal soepel verloopt. Helaas zijn we in een korte tijd vaak moeten wisselen van leverancier voor blusmaterialen, hierdoor kan het zijn dat afbeeldingen gedateerd zijn wat resulteert in dit soort problemen. We nemen dit uiteraard mee als feedback en zullen controleren of dit inmiddels is aangepast. Betreft de communicatie, hiervoor zal ik intern navragen hoe het kan dat u als klant zelf herhaaldelijk om updates heeft moeten vragen, dit kan namelijk niet de bedoeling zijn geweest, excuses hiervoor. Eén van onze pluspunten is namelijk goede communicatie met de klant, dit is ook terug te vinden in onze andere beoordelingen. Hopelijk heeft u inmiddels wel het gewenste artikel ontvangen. Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
8 apr 2023
Betrouwbare verzorger waardoor het pakket niet op de oprit wordt gedumpt
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Erg vervelend dat uw zending op deze manier is achtergelaten. We hebben hier uiteraard een melding van gemaakt bij onze vervoerder. Die gaan inzoomen op welke uitrijder dit is geweest en de betreffende hierop aanspreken. Laten we hopen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
25 apr 2023
Snel levren
10 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat de bestelling snel geleverd is! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
25 mei 2023
29 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
3 apr 2023
8 mei 2023
25 jun 2023
De ladder van 16m blijkt enorm zwaar te zijn, feitelijk niet te hanteren voor iemand mrt een tenger postuur. Ook ontbreekt een inzichtelijke handleiding. Beter is om die toe te voegen en ook per soort ladder het gewicht te vermelden. Had ik dit geweten, dan had ik die van 10m besteld.
26 jun 2023
Beste, Hartelijk dank voor de beoordeling over het bestelde artikel. Wat vervelend dat deze zwaarder was dan u verwacht had. Nu moet ik wel daarbij aangeven dat deze informatie aangegeven staat bij de productinformatie. De instructies over het bevestigen van de ladder staat ook aangegeven op de product pagina via een youtube video en een tekstuele uitleg. Graag horen we of deze informatie uw vragen hebben beantwoord! Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet. Klantenservice Betervoorbereid.nl
4 jul 2023
Paaltjes besteld vóór afscheiding maar beton valt in brokken eruit. Kwestie van tijd dat alles eruit valt. Geen tijd voor retour proces. Weggegooid geld. Verbetering voor bedrijf betere foto’s van onderkant laten zien. Dan heeft de consument een keuze nu koop je een kat in de zak
4 jul 2023
Beste Jasmin, Wat vervelend dat je een beschadigde voet hebt ontvangen. De voeten zijn door ons geïnspecteerd, vermoedelijk is de schade onderweg bij DPD ontstaan. Je hebt als klant in dit geval gewoon recht op een nieuw product, en hoeven wij de beschadigde voet ook niet terug. We verkopen de betonvoeten nu ruim 8 jaar, in al die tijd hebben wij gelukkig nooit geen klachten ontvangen. Stuur ons even een mailtje, dan lossen we dit graag voor je op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl