Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

31 mrt 2024
snelle service en een goed product voor een redelijke prijs inhoud van de tas is zorgvuldig samen gesteld.
duidelijke info en uitgebreid assortiment, snelle levering , deskundig
Besteld en de volgende dag al ontvangen. Helemaal top!
overzichtelijke site
Gewoon prima. Snel geleverd. Bestelling voldoet aan verwachting👍
Bestelling met aandacht opgepakt, voorstel levering alternatief product netjes afgestemd.
Gewoon goed!
makkelijk om order te plaatsen
Alles was netjes ingepakt
ik bestelde 6 rolletjes plakband, en ik kreeg een grote doos met daarin 6 dozen met in ieder 12 rolletjes plakband. Ik kan dus voorlopig wel vooruit. Het is wat veel van het goede.!!!!!!!
ER
eddy r.
geraardsbergen
9 sep 2023
vlugge afhandeling,jammer dat er bij eerste levering een pak ontbrak maar daags nadien geleverd. bedankt.
4 jun 2023
Ik heb al meerdere malen bij dit bedrijf besteld. Je wordt er altijd goed en fijn geholpen. Ik vind het alleen jammer dat ik bij mijn vorige bestelling en bij de huidige bestelling te horen krijg dat items in backorder staan en dat ik er vrij lang op moet wachten totdat ik het ontvang.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
29 aug 2023
Beste, Bedankt voor de uitgebreide beoordeling. Goed om te vernemen dat mijn collega's u goed hebben geholpen. Soms kan het zijn dat er een backorder ontstaat op bestellingen, maar toch heel vervelend dat dit herhaaldelijk bij uw bestellingen is gebeurd. We zijn met regelmaat genoodzaakt te wachten op leveringen van de leverancier, helaas hebben we dit soort dingen niet goed in de hand aangezien we afhankelijk zijn van hen. Ze geven vaak een verwachte levertijd aan die dan helaas niet wordt nagekomen. We zullen de feedback verwerken en kijken of we dit soort problemen in de toekomst opgelost kunnen krijgen. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek
4 nov 2023
op je gemak kijken wat je wil, en telefonisch advies geven
correcte en snelle afhandeling