america-today.comBeoordelingen

Nina van Lith

Beoordelingen voor america-today.com

4.60/5.00

1.177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over america-today.com

Alles prima verlopen
prima snelle levering. leuke jas
Alle producten netjes ontvangen..zoals ik had besteld..helemaal top
Leuke kleding voor een normale prijs. Goede kwaliteit
quality product and fast delivery
Alles naar wens, echter ik heb geen factuur mogen ontvangen en die heb ik wel nodig. Vriendelijk verzoek deze nog na te mailen Dank alvast, hartelijke groet Eva van der Gijp
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Wat vervelend dat deze niet meegekomen is in de mail. Ik neem meteen even contact met je op per e-mail zodat je de factuur zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Definitely will be their loyal online customer
Alles was super alleen vielen de maten groter uit als dat ik gedacht had jammer. Er waren geen kleinere maten meer beschikbaar.
Ik koop graag bij America Today, mooie kwaliteitskleding
De trui viel wat tegen qua materiaal. Broekpak had ik inmiddels gekocht in de winkel omdat de levering wat later was dan verwacht. Verder erg fijn dat ik het pakket kon terugbrengen in de winkel
Producten paste niet allemaal, bezorging was heel snel
Goede producten voor een redelijke prijs.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, retourneren van producten gaat probleemloos in de winkel. Producten 1 ster minder vanwege het verschil tussen hoe het er op de website uitzag en hoe het er werkelijk uitzag.
Alles was perfect, kleding was ook prima in orde.
Ik kreeg vorige week een mail met uw bestelling is vertraagd en heb niks meer vernomen. Zelfs niet dat mijn pakket bij DHL binnen is. Als ik mijn product aan het einde van de week niet heb dan wil ik mijn geld terug en bestel ik hem ergens anders.
 Antwoord van america-today.com
Dank voor je feedback. Zou jij hierover met ons contact willen opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee naar waar jouw bestelling zich bevindt. Ik wacht je mail af. Met vriendelijke groet, Claudia Customer Service
Snel geleverd . Goede kwaliteit en retour wordt snel en goed behandeld en ook snel geld terug
Snelle levering en goede service.