valmano.nl- Logo - Beoordelingen

valmano.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 okt 2021
valmano.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat een bestelling niet aankwam en ik naar Duitsland mailde omdat ik in Nederland geen contact kreeg, is alles weer goed gekomen. Het geld werd geretourneerd. Mijn hernieuwde bestelling kwam snel. We zijn volkomen gelukkig met wat we bestelden.

Na de bestelling niets meer gehoord. Geen antwoord op de mail van de klantenservice . Maar ook geen telefoon nummer bekend op internet . Hoop dat ik het bestelde horloge nog krijg ,was een cadeau voor me vrouw . Ben bang dat ik voor 129,- euro opgelicht ben . De Lol is eraf, afwachten of we nog bericht of krijg, of dat het horloge alsnog opgestuurd wordt. Zou even goed nadenken voor dat je hier gaat bestellen.

Beoordelingen voor valmano.nl

19-01-2024 -NIET GELEVERD GEEN REACTIE :-( Na"Hèèl Vèèl" moeite toch geld terug...!"

Eindelijk na hèèl vèèl problemen (Fout huisnr en Foute postcode lijkt opzet???op de site zelf is het correct ) kon ik mijn bestelling (horloge) ophalen dacht ik Wat bleek de doos was open en er zat niets anders in als leeg papier heb deze geweigerd en bij VALMANO en DHL melding van gemaakt incl. fotos GÈÈN ENKELE REACTIE tot nu toe :-( Trust shops of Trust Pilot enz. is "Schijnveiligheid"
28 mrt 2023

Dieven die een lege doos sturen zonder artikel

Ik heb een horloge besteld en heb een leeg doos ontvangen, ik heb nog gecheckt bij post nl voor het gewicht, heb de doos thuis gewogen en het was hetzelfde gewicht bij aanleveren van het pakket bij Post NL. Ik begrijp niet waarom zij hier hoog scoren op andere site's hebben zij zeer lage reviews en heel veel klachten. Ik weet verder niet hoe ik mijn geld kan terug krijgen, het blijkt dat zij dit heel vaak doen.
31 aug 2023

Geen contact met klanten service en slechte bezoring

Geen contact met klanten service, geen track en trace code bij bestelling die ik wel hoorde te krijgen. Vervolgens bleef de status van het pakket op verzonden staan op de website van valmano. Geen reactie vanuit hun kant. Pas na 2 weken een reactie dat mijn pakket niet binnen zou komen, vervolgens zou ik het probleem zijn dat het niet was aangekomen….. geld terug geven duurde ook nog 3/4 weken
8 jun 2023

Klantenservice reageert niet

Een bestelling geplaatst van een oo voorraad zijnd artikel en betaald. Bestelnummer via de mail gekregen. Na een week nog geen track‘n trace nummer gekregen. Via mail aan de klantenservice gevraag wat de status is van mijn bestelling. Ongeveer per omgaande kreeg ik een reclamemailvtoegestiurd. Daarop heb ik geresgeerd dat ik liever de status van mijn bestelling wil weten. Weer ongeveer per omgaande kreeg ik een mail of ik mijn bestelling wil beoordelen. Daar heb ik niet op gereageerd omdat ik nog niets heb ontvangen, of gehoord. De volgende dag krijg ik een herinnering om mijn bestelling te beoordelen. Nou dat is deze dus Nu in het duits, want er zit een duitse firma achter uit Berlijn Bestellung eines vorrätigen Artikels aufgegeben und bezahlt. Ich habe die Bestellnummer per E-Mail erhalten. Nach einer Woche habe ich immer noch keine Track-and-Trace-Nummer erhalten. Habe mich per E-Mail an den Kundendienst gewandt und nach dem Status meiner Bestellung gefragt. Daraufhin erhielt ich eine Werbe-E-Mail. Ich habe geantwortet, dass ich gerne den Status meiner Bestellung erfahren würde. Wiederum erhielt ich eine E-Mail, in der ich aufgefordert wurde, meine Bestellung zu überprüfen. Darauf habe ich nicht geantwortet, weil ich noch nichts erhalten oder gehört habe. Am nächsten Tag erhalte ich eine Erinnerung, meine Bestellung zu überprüfen. Nun, das ist diese
MV
May V.
Edegem België
2 jun 2023

Eerste aankoop/inschrijven nieuwsbrief € 10 korting

Mijn ervaring is dat ik heb geprobeerd een korting te krijgen van € 10 op mijn eerste bestelling,zoals aangegeven op de website,maar dat deze is aangekomen nadat ik eerst een e-mail had verstuurd,en er niet meer door Valmano werd op gereageerd. Het resultaat is dus dat ik € 10 teveel heb betaald!
22 aug 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, Het is al langer dan een week, ze reageren niet op mail.
28 jul 2023
Parcel not yet received, no tracking number and the Customer Service never reply
18 nov 2023
Bij retourzending ontvang je niet je geld terug. Weg 200Euro van mijn horloge.
klantenservice onbereikbaar
20 apr 2023