valmano.nl- Logo - Beoordelingen

valmano.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 okt 2021
valmano.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat een bestelling niet aankwam en ik naar Duitsland mailde omdat ik in Nederland geen contact kreeg, is alles weer goed gekomen. Het geld werd geretourneerd. Mijn hernieuwde bestelling kwam snel. We zijn volkomen gelukkig met wat we bestelden.

Na de bestelling niets meer gehoord. Geen antwoord op de mail van de klantenservice . Maar ook geen telefoon nummer bekend op internet . Hoop dat ik het bestelde horloge nog krijg ,was een cadeau voor me vrouw . Ben bang dat ik voor 129,- euro opgelicht ben . De Lol is eraf, afwachten of we nog bericht of krijg, of dat het horloge alsnog opgestuurd wordt. Zou even goed nadenken voor dat je hier gaat bestellen.

Beoordelingen voor valmano.nl

Had ketting besteld en een dag later was hij 14,50 goedkoper ,maar de klantenservice wilde er niks aan doen
27 jul 2023
Bestellen en betalen ging snel. Maar nu na een week nog niets ontvangen. Ook de traceercode geeft niets aan
16 dec 2023
Mijn eerste bestelling was niet gelukt maar stond wel een reservering in de creditcard. Dus mail gestuurd maar duurde lang voor ik een reactie had. Daarna artikel uitverkocht. Toen het weer op voorraad was toch maar opnieuw besteld maar kon de kortingscode niet meer gebruiken. Weer gemaild en geen reactie. Kortom, slechte communicatie en afhandeling van vragen/klacht. Bestelling werd 2e keer snel geleverd maar zonder aankondiging per mail. Dus over de service niet heel tevreden.
Sneller leveren en sneller reageren op mails, jullie zijn moeilijk bereikbaar