asianfoodlovers.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asianfoodlovers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 okt 2023
Netjes en goed verpakt degelijk goede producten de foodboxen zijn een echte aanrader en kreeg een extraatje! Het is altijd weer een verassing

5 jul 2023
Ik heb een grote bestelling geplaatst met daarin een hoop diepvriesproducten. Daarvoor betaal je 6€ extra om een gekoelde levering te ontvangen. Deze kwam een dag later toe dan aangegeven. En kwam uiteindelijk smiddags toe ipv savonds zoals aangegeven. Gelukkig was ik thuis, maar uiteindelijk was het toch te laat want alles was al ontdooid. Ik heb de winkel gecontacteerd en zij hebben mij niet geantwoord...

Beoordelingen voor asianfoodlovers.nl

24 okt 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Waarschijnlijk door een verminkt adres verkeerd bezorgt.gemaild maar uiteindelijk naar een pick-up locatie laten sturen op vrijdag. Nog steeds niets gehoord!