Enveloppe Nederland- Logo - Beoordelingen

Enveloppe Nederland

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden493 beoordelingen in totaal

16 jun 2023
Bij de enveloppen werd de binnenmaat gegeven maar dit bleek de buitenmaat te zijn. Daardoor waren de enveloppen onbruikbaar om ze te gebruiken voor het doel dat ik er voor had. Dit is echter géén Nederlands bedrijf, levering gaat vanuit buitenland en terugsturen moet naar Spanje. De verzendkosten zijn dan zo hoog dat het echt kolder was om de foute enveloppen terug te sturen. Na wat doorvragen bij de klantenservice wilden ze wel tegemoet komen door bij mijn volgende order de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Een vriendelijk gebaar maar heb toch maar besloten om de foute enveloppen te houden en nieuwe te bestellen. Bij dezelfde shop dat wel want de kwaliteit van de enveloppen is verder prima.

9 jun 2023
Niet netjes verpakt, niet representatief voor mijn klant, dus nieuwe verpakking moeten regelen. Daarnaast kwam mijn order uit het buitenland, niet duurzaam wat mijn klant niet had gewild en de (eigenlijk) gewenste enveloppen bleken na bestel proces niet voorradig, telefonisch helpdesk niet bereikbaar. Mail verkeer was goed verder.

Beoordelingen voor Enveloppe Nederland

mooie envloppie en snelle levering
SS
Sadik S.
Enschede
Snel verzonden, aan te raden!
IV
Ihlja V.
Eindhoven
Snelle service!
6 jan 2024
31 dec 2023
16 jun 2023

Binnenmaat bleek buitenmaat en terugsturen moet naar Spanje

18 mei 2023
Twee formaten enveloppen besteld. De Spaanse verzender gebruikte een deel van de kleine maat enveloppen om een doos met het grotere formaat vol te maken. Het restant van 80 enveloppen stond gestapeld in de grotere verzenddoos. Dus zit ik met 80 losse enveloppen, niet handig en jammer want daardoor niet alle sterren. Had trouwens niet verwacht dat in Nederland bestelde enveloppen helemaal uit Spanje moesten worden geleverd.

"Enveloppe Nederland" uit... Spanje?

Ik koop "lokaal" bij Enveloppe Nederland, maar uiteindelijk blijken de Enveloppen uit Spanje te komen. Dat mag van mij iets duidelijker aangegeven worden. :-) Verder: fraaie enveloppen & snelle service.
26 okt 2023

Prima in orde

Anders dan de naam "Enveloppe Nederland" doet vermoeden, is dit volgens mij een Spaans bedrijf met gelokaliseerde webshops voor heel Europa. Dus echt supersnel leveren ze niet. Maar ze zijn wel vlot in de communicatie (gewoon in 't Nederlands) en denken heel goed mee, hebben een mooi assortiment voor een goede prijs.

Het was niet moeilijk om de juiste enveloppe uit te zoeken…

Het was niet moeilijk om de juiste enveloppe uit te zoeken . Ik had een vraag willen stellen maar kon geen Nederlands telefoon nummer vinden op de website. Wat misschien wat kan verbeteren het winkelwagentje was moeilijk te vinden . De afhandeling was uitstekend en de enveloppe binnen de verwachte tijd in huis .
Ze leveren een goed product en ook binnen de tijd die ze beloven. Maar ze zijn moeilijk bereikbaar alleen via de mail en de track en tracé code is in het Spaans en herkende onze postcode niet. Dus was het allemaal niet zo duidelijk.
IS
Ida S.
Zwolle
4 aug 2023
Enveloppen zijn op zich prima. Verpakkingswijze vond ik minder, doos eromheen was vochtig geworden door al de regen en luchtvochtigheid, de enveloppen zaten er onbeschermd tegen de doos-wand verpakt.
15 jun 2023
super snelle levering. de verpakking mag wel anders door de aantal enveloppen misschien te verdelen in de verpakking. de verpakking was bij ons namelijk gescheurd toen het aankwam.
21 jun 2023

The best eco honeycomb envelopes!

The best eco honeycomb envelopes with a reasonable price and fast shipping! Have tried other brands, but they're so much worse. Also nice cardboard mailers & other envelopes. 10/10
14 okt 2023
de bezorgdienst heeft er een puinhoop van gemaakt, het pakketje niet op juiste adres geleverd. het was gepropt in een brievenbus van een onbewoonbaar pand 100 m van mijn adres.
24 okt 2023
Goede kwaliteit enveloppen, maar vooral zeer snel verzonden! Het is makkelijk te kiezen via de website en de juiste maat te vinden. ik ben uitermate tevreden!
NC
18 mei 2023
Duidelijke beschrijving, goede kwaliteit envelop, snelle levering (vanuit het buitenland) met heldere communicatie.

Ruime keuze, snelle levering en status verzending

Ruime keuze, snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden van de status en aflevertijd van je bestelling.
13 jul 2023

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik vind de grote keuze, kwaliteit en prijzen fantastisch! De verpakking had wat mij betreft netter gekund.