debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2014
debouwmarktshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

7 okt 2023
Antwoord van debouwmarktshop.nl
10 okt 2023
Hier ging het even mis met de Skantrae deuren. De levering werd door logistieke redenen verschoven qua planning en de planning was nu net een belangrijke factor. Onze excuses hiervoor, dit vinden we erg vervelend. We hopen nog in contact met je te komen om e.e.a. te bespreken en je wat leuks aan te bieden.
20 apr 2023
Dure levering zonder levering service, beschadigde deur en verkeerde items geleverd. Zonde
Antwoord van debouwmarktshop.nl
1 mei 2023
Jammer dat je ervaring negatief is. Het is inderdaad niet vlekkeloos verlopen, met name in transport waar je deur een beschadiging heeft opgelopen. We hebben je vooraf ingelicht over de beschadiging maar een nieuwe levering zou te lang voor je duren. Omdat je er haast bij had en het naar België moest, heb je de deur toch opgehaald en hebben we -omdat we dat netjes vinden- je een compensatie bedrag teruggestort. Bij uitpakken kwam de tweede domper, een verkeerd onderdeel. Dit is wel meteen opnieuw besteld en per pakketpost naar je verzonden. Helaas dus twee keer een tegenvaller. Wel hebben wij je alle service geboden die we konden. Wie weet kunnen we je in de toekomst laten zien dat een levering zeker ook vlekkeloos kan verlopen!