debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.62/5.00

435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

simpelweg goed
Prima, goed en snel Bedankt voor jullie snelle responsiesnelheid oplossingen
Prima materialen, snel geleverd. De website kan wat logischer opgebouwd worden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Heel fijn, dit soort feedback vanuit de koper! Het was een klein maar belangrijk punt. Na telefonisch contact direct verbetering doorgevoerd. Dank hiervoor!
Thx
De communicatie is vlot en prettig en problemen worden snel en tot tevredenheid opgelost. Top
Goede service, assortiment en prijs
producten werden een dag eerder door de producent afgeleverd, dat was niet zo afgestemd helaas. Producent had materiaal geleverd dat niet schoon was, waardoor ik zelf moest gaan schoonmaken. In overleg met de bouwmarktshop hebben we dit probleem opgelost en naar elkaar netjes weten af te handelen. De service is dus dik in orde.
Veel moeite gedaan voor een kleine bestelling, ver van huis. Compliment
Makkelijk contact te krijgen. Bij een foute kleur lak in de bestelling werd er direct contact opgenomen of dit bewust was. Achteraf enkele producten niet gebruikt. Daarvan het geld keurig terug gestort gekregen zonder vragen. Kortom, een stuk meer kwaliteit dan ik had verwacht van een webshop.
Enorm vriendelijke service De leverancier had wat problemen, maar die werden erg professioneel opgevangen door het team van debouwmarktshop.nl. Een echte aanrader
Goede en persoonlijke aandacht
Jullie krijgen een 8
Nog niet ontvangen dus geen idee
snel en goed persoonlijk contact
Snelle en goede service en op de afgesproken tijd geleverd