debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen
debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Heel tevreden. Goede service en nette bezorging. Erg aardige chauffeurs.
Goede communicatie, en snelle levering
Makkelijke communicatie
Duidelijke communicatie van bestelling tot aan levering.
Het assortiment is groot en de service is goed, heel persoonlijk. Ik heb alleen van de leverancier twee verkeerde producten gekregen, welke gelukkig twee dagen later keurig zijn omgewisseld met de juiste producten!
Goede prijs en keurig verpakt geleverd
Goede producten. Snelle bezorging. Goede service. Aanrader.
Alles duidelijk en goed te bereiken Vriendelijke mensen aan de telefoon
Levering en service, snel en vriendelijk. Plaatmateriaal wel een beetje krom en een aantal gipdplaten met beschadigingen van de vork aan de randen (wel om heen te werken gelukkig).
De bouwmarktshop is super flexibel. Het was geen probleem de levering te verzetten.
De chauffeur tijdens de levering was bekend in de buurt en erg meedenkend. Dit heeft bijgedragen aan een soepele levering op een lastige plek in de binnenstad
snelle levering en een goed product
Levering en product als afgesproken wat wil je nog meer
Helaas was de levering niet op de afgesproken dag aangekomen. Verder prima bedrijf met vriendelijk personeel.
Keurig tot aan de deur gebracht en op de afgesproken tijd
prettige communicatie goede chauffeur, hielp nog ff een handje echt prima
Snelle levering direct vanuit verschillende productleveranciers...
Perfect in orde, Chauffeur laat weten wanneer hij zal leveren, Belt je 20 min. Van te voren op
Ik vind de service perfect en netjes te woord gestaan .en snel geleverd. Heel netjes allemaal. Als ik weer wat nodig heb ga ik naar debouwmarktshop.nl ik zou het een ander ook aanraden. Mvg ajt Buijsman.
Zeer snelle levering dit was de reden dat ik voor de bouwmarktshop heb gekozen. Verder goede communicatie ook een wijziging na het plaatsen van de bestelling was geen probleem