debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snelle bezorging van de materialen... goede prijs.
te lange levertijd van ruim drie weken, pas geleverd na geld terug vragen en smoes dat het bij de koerier stond. nagevraagd aan de koerier bij aflevering en deze heeft pas een dag voor de levering opdracht gekregen en deur toen pas opgehaald. Dus stond geen anderhalve week bij de koerier zoals verteld werd. Erg jammer! beter eerlijk communiceren dan klant aan lijntje houden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je zojuist gesproken en allebei ons verhaal kunnen doen. Smoesjes houden wij niet van, verre van dat. Wij zijn juist open, eerlijk en transparant, maar de communicatie in deze verdient geen ster. Wij zullen dit zeker meenemen als een les om dit in de toekomst te kunnen tackelen.
Prima geregeld
Snelle en keurige afhandeling van bestellingen!
zoals afgesproken alles netjes op tijd geleverd.
Prima service
Duidelijke site, goede informatie voorziening van levering na bestelling en een keurige levering. Uitstekende ervaring!
Perfect
Via de site bestelde ik twee fermacellplaten. De dag erop werd ik gebeld omdat de bouwmarktshop niet deze afmetingen meer kon leveren. De dame dacht goed mee en ik paste de bestelling aan. Deze was goedkoper en ik ontving het verschil in prijs direct terug. Na wat gepuzzel paste ik de bestelling nog een keer aan, dat was geen probleem. Hoefde nu de meerprijs zelfs niet te betalen. Topbedrijf!
Deuren nog niet binnen, maar service is perfect.
Telefonisch, snel, goed en prettig geholpen. Ook de levering was volgens afspraak. Keurig gebeld etc.
Gewoonweg een zeer snelle levering!
die op de website genoemden levertijden kloppen helaas niet met de werkelijkheid
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
De levertijd van de Elephant gevelbekleding Stripes S loopt inderdaad uit op het moment. Het blijkt in deze tijd een populair product! De levertijd zal op de site tijdelijk worden aangepast om dit soort tegenvallers te voorkomen.
Goede service..
Goede producten tegen goede prijs. Snelle levering. Goede klantenservice.
Snell en correcte levering
Snel geregeld en netjes. Als ik weer materiaal nodig heb , bestel ik hier weer.
Goede service,perfecte communicatie (Katalin) en super snel geleverd.
Uitstekende service en prima materialen!