debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

super shop
geen opm.
Super goed bedrijf. Snelle levering, keurige afspraken en goede kwaliteit producten. Dikke aanrader.
12 Pakken Rockwool/Isover besteld op Dinsdag 30/6/2020, Donderdag 2/7/2020 geleverd zonder problemen, dit is het juiste voorbeeld voor veel bedrijven, men moet hier een voorbeeld aan nemen! De Bouwmarktshop, (Baustoff+Metall) TOP!!!!
Snel, goede berichtgeving over wanneer en hoe laat de chauffeur komt en meteen alles binnen gezet. Top!
Mooie prijs en snelle afwerking
Levering was twee dagen te laat en de platen zijn best wel krom
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
De levering was inderdaad later dan gedacht. Begrijpelijk dat dat vervelend is en natuurlijk ook niet de bedoeling. De platen van hout kunnen inderdaad wat krom zijn, hout blijft een natuurproduct wat werkt. Gelukkig heb je ze wel kunnen gebruiken.
Ruim assortiment, snelle levering en goede hulp in de chat!
De steenwol was helaas beschadigd. Verder prima. Goede service
Producten van prima kwaliteit. Jammer dat de levering via tussenpartij verliep, het pakket zonder track en trace verstuurd was en onbekend was waar het pakket gebleven was. Uiteindelijk na veel contact toch goedgekomen.
Helemaal goed.
Ik ben goed geholpen bij de bezorging. Ik kreeg zelfs een stuk plastic om het pakket droog te houden (kon het pas in de avond droog zetten en het regende flink)
prima geholpen en netjes afgeleverd
Veel gebroken dakpannen in de verpakking.
Producten conform beschrijving en foto's. Levering snel. De bezorging door de bezorgdienst MyParcel was waardeloos. De manier waarop mijn klacht hierover is behandeld door debouwmarktshpo.nl is uitstekend. Dank voor deze service.
Goede kwaliteit en op afgesproken dag geleverd.
Ondanks dat de levering in een krappe straat moest plaats vinden is een en ander keurig thuis bezorgd. Een van de door mij gewenste producten was enkel te bestellen in een voor mij veel te grote minimale hoeveelheid, dus deze heb ik elders moeten halen.
fijne winkel om te kopen, aardige mensen en snelle levering
Was pfima op gijd
eerder dan afgesproken top