debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2014
debouwmarktshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

6 aug 2023
Snelle levering en goede communicatie. Ze checkten nog extra of we de juiste deur hadden besteld voor ze het gingen verzenden. Deur kwam wel half uur later dan het aangegeven tijdsblok, maar dat kan gebeuren. We hadden de deur 5 dagen na het bestellen in huis, bij andere sites zou het weken duren.
1 mei 2023

Denkt met klant mee

Ik had een fout tijdens de bestelling gedaan. Deze laten corrigeren. De medewerkster was heel behulpzaam en heeft zonder problemen de bestelling aangepast en ook advies gegeven mbt het aantal scharnieren. Top service
22 nov 2023

Topservice bezorging !

Levering voor moeilijke centrumlocatie perfect afgestemd met mij als ontvanger. Spullen kwamen in goede conditie aan en bezorger hielp ook even mee met spullen droog binnen te krijgen.
Perfecte service, communicatie is zeer goed. Ik miste 2x een vrij en bezet voor de toiletten. Die werden meteen opgestuurd. Super! Op naar de volgende.
JH
Joost H.
IJmuiden
Goede service. Prettig telefonisch contact om mijn vragen door te nemen en goed mee gedacht en advies gegeven. Spullen zijn snel en netjes bezorgd.
3 mei 2023

Boeidelen en hout plaat besteld

Super service. Andere plaat ontvangen, omdat bestelde plaat niet voorradig was. Bezorger cq vrachtwagen chauffeur hele behulpzame vriendelijke man.
9 mei 2023
Technisch probleemje met zakelijke facturatie vanuit België werd vlug en correct opgelost . Product correct geleverd. Vriendelijke klantenservice
6 aug 2023
Ontzettend goede service. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden en ik heb met name de zeer persoonlijke aanpak heel erg gewaardeerd.
19 apr 2023

Goede service

Het bestelproces ging makkelijk. Mailcontact met klantenservice was zeer klantvriendelijk en ook communicatie over bezorging was duidelijk.
13 jul 2023
Perfecte service! Zo vriendelijk, kundig en snel geholpen, dat maak je nog zelden mee. Heel blij met onze nieuwe deuren ook. Bedankt!
30 jun 2023
Bestellen via de website was makkelijk en de levering was goed geregeld met persoonlijk contact met de chauffeur vooraf.
30 aug 2023

Ge-wel-dig!

geweldig geholpen door de klantenservice, makkelijke site om materialen te bestellen, goede prijzen en snelle levering
9 nov 2023
Het contact was goed maar ik vind "transport in overleg met de klant" matig. Overleg is er maar is weinig keus
26 okt 2023

Super in contact en meedenken, klantvriendelijk

Telefoon opnemen, meedenken, mail snel beantwoorden, zelfs terugbellen bij twijfel over de order!! Geweldig
15 apr 2023
Zeer uitgebreide website. De onderdelen zijn zo dicht mogelijk bij diverse leveranciers op te halen.
6 aug 2023
Fijn persoonlijk contact, wel een heel pallet voor levering van 1 doosje tegels dat was zonde.
6 okt 2023

goede aftersales

ondanks dat de leverdatum iedere keer opschuift wordt er samen naar een oplossing gezocht
AP
Antoine P.
Vlissingen
18 aug 2023

Aanrader!

Goede prijs, prettige website met nuttige informatie. Levering netjes volgens afspraak.
7 mei 2023
Ze bellen en controleren of je alles hebt voor je klus, teveel maar ook te weinig
14 aug 2023
Weert zeer goed geholpen door Mitchel en alles ging exact zoals afgesproken