debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Maandag 7-9-2020 gebeld na dat ik de bestel lijst heb gekregen om nog een nabestelling te doen omdat ik te weinig had besteld. Nooit meer iets van gehoord maandag maar weer bellen. Toch bijna voor 2000€ besteld niet genoeg waarschijnlijk.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Jammer dat je dit zo hebt ervaren! Wij waren nog in afwachting van de bevestiging of het toevoegen zou gaan lukken voor de gewenste leverdatum. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het gelukt!
Na bestelling en betaling werd er contact opgenomen dat het product niet meer leverbaar was. Uiteindelijk akkoord gegaan met ander merk product. Bij de levering werd alsnog een verkeerd product geleverd wat weer mee terug moest. Transporteur liet een pallet achter die opgehaald zou worden later die dag. 7 dagen later nog bezig om de pallet te laten ophalen terwijl webshop en transporteur naar elka
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben elkaar eerder al gesproken. Begrijpelijk dat je dacht voor gemak te kiezen en dat dat door de samenloop van omstandigheden dan tegenvalt. De schroeven kon je niks mee, echter de juiste naleveren was ook geen optie voor je. Pallets worden niet meegenomen en mag je zoals toegelicht zelf afvoeren. Wellicht een tip voor ons over dat laatste vooraf wat helderder communiceren.
te lange levertijd van ruim drie weken, pas geleverd na geld terug vragen en smoes dat het bij de koerier stond. nagevraagd aan de koerier bij aflevering en deze heeft pas een dag voor de levering opdracht gekregen en deur toen pas opgehaald. Dus stond geen anderhalve week bij de koerier zoals verteld werd. Erg jammer! beter eerlijk communiceren dan klant aan lijntje houden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je zojuist gesproken en allebei ons verhaal kunnen doen. Smoesjes houden wij niet van, verre van dat. Wij zijn juist open, eerlijk en transparant, maar de communicatie in deze verdient geen ster. Wij zullen dit zeker meenemen als een les om dit in de toekomst te kunnen tackelen.
prima website, overzichtelijk en makkelijk. Producten waren echter niet tijdig vanuit de leverancier geleverd en uiteindelijk bleek er ook nog een ander (soortgelijk) product ter vervanging tussen te zitten zonder aankondiging. Navraag is tot op heden niet op gereageerd.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Vervelend dat er niet vooraf is gecommuniceerd dat er een product niet voorradig was en er een soortgelijk product zou komen. We hebben nu afgesproken hetgeen dat bij je geleverd is op te laten halen en het oorspronkelijk bestelde alsnog te laten leveren. Succes met je klus!
Het is jammer als je een bestelling doet , en daarna een bezorg afspraak maakt , dat je dan op het laatste moment te horen krijg dat de voorraad niet klopt en ze niet kunnen leveren .terwijl je hoop te gaan beginnen met je bouw van en veranda .het pluspunt is wel dat ze snel je geld terug storten .helaas voor mij een slechte ervaring .
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Het klopt inderdaad dat er door de huidige tijd verschil kan zitten in de voorraad en de levertijden. Jammer dat we het voor u niet alsnog hebben kunnen leveren maar we hopen u in de toekomst te mogen laten zien dat doen wat we beloven bij ons juist op nummer 1 staat.
Wat besteld op de shop wat als het voor 12 uur besteld zou zijn het de volgende werkdag in huis was. De volgende dag werd ik gebeld dat de bestelling 3 weken later bezorgd zou worden, Website klopt niet want dat moeten ze aangeven op het moment dat je het artikel wilt gaan bestellen, Wel netjes snel terug betaald,
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Omdat het bestelde product niet op voorraad was moet het vanuit Duitsland verzonden worden en is daarmee de levertijd moeilijk te voorspellen in deze tijd. Het klopt dat daardoor ook voor ons de levertijden voor sommige producten anders worden. Toch fijn dat het snel afgehandeld is en u daarmee ook verder kunt. Succes met de klus.
Een grote bestelling gedaan maar de spullen worden niet op tijd geleverd, verschoven lever tijden worden alleen gemeld en niet overlegd, mail wordt traag beantwoord terwijl er problemen zijn met levering. Mijn project heeft nu 2 weken vertraging opgelopen.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Een levering waar we niet trots op zijn. Inmiddels is er geleverd en hebben we in goed contact afgerond. De oorzaken zijn de kern van enkele verbeteringen die doorgevoerd worden.