debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.61/5.00

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Goede communicatie. Na plaatsen van de bestelling wordt er telefonisch contact opgenomen om alles door te nemen. Ook wordt het voorspelde levertijdstip nogmaals bevestigd. Goede service dus
Perfecte service en snel alles geleverd
Supergoede en zeer vriendelijke service. Verschillende keren gebeld en gemaild om te overleggen, en dat verliep uiterst prettig Er werd meegedacht en gezocht naar een goede oplossing.
Snel en perfect geleverd en hoop dat de kwaliteit dat ook is bij de montage maar daar ga ik wel vanuit...
Strakke opvolging en goed overleg. Prima service
in één woord, geweldig, direct contact, meedenken en uitstekende aflevering
goed
Goede prijzen en service. Snelle levering.
alles correct verlopen, snelle afhandeling en ene Genoveva is de juiste persoon aan de telefoon ( en dat rijmt nog ook, wéér een ster )
Levering was wat rabbig en slordig bepakt. Chauffeur kon hier niks aan doen, de beste man had een hart voor zn vak. Procuct zoals verwacht en een goede prijs/kwaliteit. Service ook top, wilde iets bij bestellen en de klanten voegde het netjes bij elkaar, scheelde toch bezorgkosten.
simpelweg goed
Prima, goed en snel Bedankt voor jullie snelle responsiesnelheid oplossingen
Prima materialen, snel geleverd. De website kan wat logischer opgebouwd worden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Heel fijn, dit soort feedback vanuit de koper! Het was een klein maar belangrijk punt. Na telefonisch contact direct verbetering doorgevoerd. Dank hiervoor!
Thx
De communicatie is vlot en prettig en problemen worden snel en tot tevredenheid opgelost. Top
Goede service, assortiment en prijs
producten werden een dag eerder door de producent afgeleverd, dat was niet zo afgestemd helaas. Producent had materiaal geleverd dat niet schoon was, waardoor ik zelf moest gaan schoonmaken. In overleg met de bouwmarktshop hebben we dit probleem opgelost en naar elkaar netjes weten af te handelen. De service is dus dik in orde.
Veel moeite gedaan voor een kleine bestelling, ver van huis. Compliment