debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68/5.00

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

goed geholpen, snelle levering!
Accuraat en behulpzaam. Goed materiaal werd geleverd en goedkoper dan andere bouwmaterialenhandel
Goed geholpen met advies en acties toen er iets niet helemaal vlekkeloos verliep. Goede klantenservice.
Snelle, adequate levering. Per telefoon en mail op de hoogte gehouden van leveringsprogramma.
Goede prijs en keurig volgens afspraak geleverd
Prima afgeleverd en op tijd bezorgd!
Na bestelling super snel geleverd,en ook de chauffeur was zeer behulpzaam en ook nog eens vriendelijk,gewoon TOP
5 sterren beoordeling zegt al genoeg
Vanwege langere levertijd is er contact opgenomen en gekeken naar alternatief om snel te leveren. Dit is erg positief gewaardeerd.
Prima shopervaring. Er werd gebeld voordat de chauffeur aan de deur kwam. Zo konden wij zorgen dat we op tijd thuis waren voor de levering.
Toen ik bestelde was alles ok. Dagen later krijg ik bericht dat niet alles er was. Ook geen reactie op de mail. De producten zijn wel goed.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben met je gesproken omdat we schrikken van dit soort berichten. Het blijkt niet over onze webshop te gaan, gelukkig maar. Wij staan juist voor het tegenovergestelde, namelijk (pro-)actief contact en zeker geen nee verkopen. Hopelijk komt je bericht nog wel bij de juiste persoon aan. Succes met je klus!
Ik moet zeggen dat er toch wel weer wat redelijk kromme latten tussen zitten. En 1 hele kromme lat met 2 bochten erin. En er zat 1 lat tussen die echt ongeschaafd bleek te zijn met allemaal haken in het hout.
Klanten service is uitstekend.
Maatwerk, zelfs als het om kleine bestellingen gaat. Op het laatste moment nog een wijziging? Geen probleem. Pro actief meedenken en alles perfect laten aansluiten. Daarnaast zeer goed bereikbaar!
Snel geleverd, zeer goed verpakt en materiaal van goede kwaliteit.
Alles volgens afspraak, complimenten!
nabellen top
Correcte levering
Werd netjes gebeld over de bestelling om de levering te bespreken. Levering besproken en is netjes na gekomen.
de levering kan ik niet echt oordelen wand heb nog niets ontvangen en het producten idem de service die is goed als ik iets stuur krijg ik reactie