debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Na betaling van de bestelling via IDeal kregen wij nóg een factuur voor de verzendkosten. Bij de bestelling zelf stond dat er geen verzendkosten waren. Vind ik een erg vreemde gang van zaken.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wij snappen de verwarring, je bestelling stond op 'verzendkosten op aanvraag'. Als de verzendkosten op aanvraag staan nemen we altijd telefonisch contact op om het bedrag van verzenden toe te lichten. Dank voor je opmerking, we zullen hier kritisch naar kijken op onze site!
Uitstekend; snel geleverd, superaardige service. De groeven van sommige underlaymentplaten waren wat beschadigd, maar verder prima

Wij hebben hier besteld door het groot assortiment. Ze bellen om een datum af te spreken voor de levering en daarna belt de vervoerder voor een tijdstip. Fantastische service en in ons geval een snelle service.

Perfect geregeld. Snel geregeld. Snelle levering. Dus 5 sterren.

De bouwmarkt waar je persoonlijk te woord wordt gestaan (schrijven mag natuurlijk ook, je krijgt snel antwoord).

Snelle en goede service. Goede Producten. Levering was in 2 delen, dit was helaas niet gemeld maar in mijn geval handig om te weten. Cijfer een 9

Er werd vriendelijk en behulpzaam de hele bestelling telefonisch gecontroleerd.

Prima geholpen, adequate antwoorden, erg prettig

Zonder kooiaap is het afleveren van 700 kg aan plaatmateriaal nogal behelpen.

Eerst slechte afhandeling eerst was ik 1 minuut over de tijd met de bestelling om hem de volgende dag binnen te krijgen en toen werd mij verteld dat het niet anders was en dat het met externe partij te maken had. A fijn dan niet , heb ik geaccepteerd ook al had ik de vorige keer bij jullie een bestelling waar in ik wel optijd was maar er verkeerd gepland was waardoor ik het een dag later kreeg

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Vervelend dat je je bestelling niet op de gewenste datum hebt kunnen ontvangen. Wij leveren echter vanuit leveranciers en zijn afhankelijk van de deadlines die zij hanteren. Gelukkig hoeven we over het algemeen geen 'nee' te verkopen en kunnen we vrijwel altijd op de gewenste datum leveren. Excuus voor de vervelende samenloop van omstandigheden.
Na een lege levering, in de middag toch nog goed gekomen. Top

Super service zelfs na een fout die ik zelf gemaakt had in de bestelling ,die gelijk hersteld kon worden ook nog eens geleverd binnen 48 uur Top daar kan Hornbach nog wat van leren Dank aan Genoveva

Super service, op tijd geleverd.. product zoals beschreven.

Snelle goede levering

Goede overzichtelijke site, levering uitstekend

Snelle levering en goede afspraken mee te maken

De bezorger belde vooraf op dat de deuren zwaar beschadigd waren. Een dag later werden de producten alsnog heel geleverd. Prijs is zeer concurrerend

Producten zijn snel geleverd. Isolatie werd met een grote vrachtwagen bezorgd. Dat is bij particuliere klanten natuurlijk niet handig, omdat die niet de straat in kon komen. Ik heb dit praktisch kunnen oplossen met de chauffeur.

Zeer best geholpen