debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

ik heb mijn producten nog niet mogen ontvangen en ook nog geen leveringsdatum i.v.m. afhankelijk van de fabriek maar vind het jammer dat ik als betaalde klant zelf kan mailen om op de hoogte te zijn van....

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas bleken de betreffende binnendeuren verkeerd geproduceerd waardoor de levertijd flink op liep. Door de unieke look van de deuren was er geen alternatief voor handen. Bedankt voor je feedback m.b.t. het mailen.
Duurt lang

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas is onze mail in de spambox terecht gekomen waardoor het bericht niet eerder is opgemerkt. Gelukkig is er inmiddels contact geweest en is er een leverdatum afgestemd. Excuses voor de vertraging!