debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.62/5.00

435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Word zo voor de deur gezet en niet geholpen om even binnen te zetten ik vind dat niet goede service bestel 4 deuren en 1 persoon is thuis die kan de deuren niet alleen naar binnen tillen ik vind dan help je toch sorry voor deze slechte recensie
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Een transportbedrijf levert altijd tot aan de voordeur, ik geloof dat wij daar geen uitzondering in zijn. Wel begrijpen we natuurlijk dat het handig is als er hulp geboden wordt, in sommige gevallen gebeurt dat ook zeker nog weleens. Dit is echter altijd aan de chauffeur zelf, hij is het niet verplicht. Hopelijk heb je wel veel plezier van je deuren!
Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen duren staat er op de website maar gaat minimaal 6 weken duren.
Levering was twee dagen te laat en de platen zijn best wel krom
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
De levering was inderdaad later dan gedacht. Begrijpelijk dat dat vervelend is en natuurlijk ook niet de bedoeling. De platen van hout kunnen inderdaad wat krom zijn, hout blijft een natuurproduct wat werkt. Gelukkig heb je ze wel kunnen gebruiken.
tot 2x toe wordt de levering toegezegd, maar ook weer geannuleerd. nu afwachten en hopen dat het materiaal uberhaupt geleverd wordt.
ik heb mijn producten nog niet mogen ontvangen en ook nog geen leveringsdatum i.v.m. afhankelijk van de fabriek maar vind het jammer dat ik als betaalde klant zelf kan mailen om op de hoogte te zijn van....
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas bleken de betreffende binnendeuren verkeerd geproduceerd waardoor de levertijd flink op liep. Door de unieke look van de deuren was er geen alternatief voor handen. Bedankt voor je feedback m.b.t. het mailen.