debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Duurt lang

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas is onze mail in de spambox terecht gekomen waardoor het bericht niet eerder is opgemerkt. Gelukkig is er inmiddels contact geweest en is er een leverdatum afgestemd. Excuses voor de vertraging!
Levering en dag later en de bestelling was niet compleet

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Jammer dat de bestelling een dag later is geleverd dan gepland. Rondom de jaarwisseling is er soms minder transport beschikbaar. Hopelijk heb je niet te veel vertraging opgelopen en heb je de klus op tijd kunnen afronden. Excuses voor de vertraging!