debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Eerst slechte afhandeling eerst was ik 1 minuut over de tijd met de bestelling om hem de volgende dag binnen te krijgen en toen werd mij verteld dat het niet anders was en dat het met externe partij te maken had. A fijn dan niet , heb ik geaccepteerd ook al had ik de vorige keer bij jullie een bestelling waar in ik wel optijd was maar er verkeerd gepland was waardoor ik het een dag later kreeg

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Vervelend dat je je bestelling niet op de gewenste datum hebt kunnen ontvangen. Wij leveren echter vanuit leveranciers en zijn afhankelijk van de deadlines die zij hanteren. Gelukkig hoeven we over het algemeen geen 'nee' te verkopen en kunnen we vrijwel altijd op de gewenste datum leveren. Excuus voor de vervelende samenloop van omstandigheden.
Bestelling was niet meer leverbaar, andere opties in overleg beslroken en ander artikel besteld en meerprijs meteen betaald maar nog geen bericht/ levering datum ontvangen.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
De levering van het alternatieve product is helaas vertraagd en komt een dag later dan verwacht. Gelukkig is nu bekend wanneer en hoe laat het komt. Excuses voor de vertraging!