debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

2 weken geleden
Een grote bestelling gedaan maar de spullen worden niet op tijd geleverd, verschoven lever tijden worden alleen gemeld en niet overlegd, mail wordt traag beantwoord terwijl er problemen zijn met levering. Mijn project heeft nu 2 weken vertraging opgelopen.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Een levering waar we niet trots op zijn. Inmiddels is er geleverd en hebben we in goed contact afgerond. De oorzaken zijn de kern van enkele verbeteringen die doorgevoerd worden.
Eerst slechte afhandeling eerst was ik 1 minuut over de tijd met de bestelling om hem de volgende dag binnen te krijgen en toen werd mij verteld dat het niet anders was en dat het met externe partij te maken had. A fijn dan niet , heb ik geaccepteerd ook al had ik de vorige keer bij jullie een bestelling waar in ik wel optijd was maar er verkeerd gepland was waardoor ik het een dag later kreeg

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Vervelend dat je je bestelling niet op de gewenste datum hebt kunnen ontvangen. Wij leveren echter vanuit leveranciers en zijn afhankelijk van de deadlines die zij hanteren. Gelukkig hoeven we over het algemeen geen 'nee' te verkopen en kunnen we vrijwel altijd op de gewenste datum leveren. Excuus voor de vervelende samenloop van omstandigheden.