debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2014
debouwmarktshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

Foutieve leveringen, ontevreden over het meewerken over retour. Verkeerde deuren worden geleverd.
18 aug 2023

Getoonde levertijd niet juist.

Hoewel alle bestelde artikelen op voorraad zouden zijn / 1 werkdag levertijd, bleken sommige artikelen toch nog van de fabrikant te moeten komen. Enkele artikelen kregen een levertijd van enkele dagen tot enkele weken. Contact hierover kan beter. De overige artikelen werden overigens netje geleverd met een belletje van de chauffeur vooraf.
8 jun 2023

Goederen zijn uitverkocht (deuren) maar al wel betaald

Goederen zijn uitverkocht (deuren). Levering duurt nog 3 maanden, maar ik heb al wel de aanschafkosten moeten betalen bij de bestelling.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
29 jun 2023
We hebben inderdaad wat uitdagingen met geluidwerende en brandwerende deur-kozijn-sets. Onze excuses hiervoor. De overige deuren zijn over het algemeen gewoon leverbaar gelukkig. In het geval van geluid- en brandwerende deuren is de aanvoer landelijk minimaal, we verwachten dat dit na de zomer weer op normaal niveau is. Bedankt voor je geduld in deze, we geven je een update zodra we goed nieuws ontvangen.
14 okt 2023
Bezorger was niet echt vriendelijk. Wilde bestelling in eerste instantie aan de weg neerleggen en niet 20 M verderop in de voortuin.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wat vervelend te lezen, we hebben dit opgepakt om in de toekomst te voorkomen. We hebben je gebeld en gemaild om dit nog even met je te bespreken maar we kregen helaas geen contact. Bel ons gerust nog even terug. Groet Linsey.