debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

De levering van de bestelling werd gewoon op een pallet buiten gezet en zonder aankondiging was de chauffeur vertrokken. Later heeft de bouwmarktshop goed gehandeld waarmee het weer was opgelost.

2 weken geleden
Er wordt geen contact op genomen over de bestelling. Er wordt geen tijdvak aan gegeven wanner er wordt geleverd. Er wordt niet gebeld een uur of half uur door de chauffeur voor de levering. Dit allemaal terwijl dit wel belooft wordt op de site.

1 week geleden
We hebben zojuist telefonisch contact gehad en er bleek inderdaad dat er verschillende steekjes zijn laten vallen. Vervelend en niet de bedoeling. We willen graag laten zien dat dat niet de normale gang van zaken is. Je kan je kortingscode bij je volgende bestelling inzetten. Dank voor je begrip en zien je graag terug!
Op zich is alles ok. Bij de levering kregen we echter geen tijdvak dat het bezorgd zou gaan worden. Ik werd 20 minuten voordat ze zouden komen gebeld. Maar eigenlijk zou je dus de hele dag thuis moeten zijn. Het product zelf misten een paar schroeven. Zelf op kunnen lossen, maar niet echt de bedoeling.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Inderdaad niet de bedoeling dat er bevestigingsmateriaal mist, fijn dat je het hebt kunnen oplossen. We vragen een transporteur altijd een uur vooraf een telefoontje te geven dat ze onderweg zijn. Juist omdat we begrijpen dat je niet de hele dag thuis wil wachten. Helaas hebben we dat niet altijd in de hand en kan het weleens voorkomen dat je later wordt gebeld. Dank voor je feedback.
Na betaling van de bestelling via IDeal kregen wij nóg een factuur voor de verzendkosten. Bij de bestelling zelf stond dat er geen verzendkosten waren. Vind ik een erg vreemde gang van zaken.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wij snappen de verwarring, je bestelling stond op 'verzendkosten op aanvraag'. Als de verzendkosten op aanvraag staan nemen we altijd telefonisch contact op om het bedrag van verzenden toe te lichten. Dank voor je opmerking, we zullen hier kritisch naar kijken op onze site!
Zonder kooiaap is het afleveren van 700 kg aan plaatmateriaal nogal behelpen.

De bezorger belde vooraf op dat de deuren zwaar beschadigd waren. Een dag later werden de producten alsnog heel geleverd. Prijs is zeer concurrerend

prima shop met goede persoonlijke benadering. Helaas is het altijd lastig om een goede afspraak te maken over het moment van levering omdat de bouwmarktshop werkt met externe toeleveranciers. Dus jammer genoeg geen track en tracecode of een andere manier om je bestelling te volgen. Nu stond er ineens een bestelling op de stoep, terwijl ik geen bericht vooraf heb gekregen. verder een prima shop

Tot twee keer een levering gehad van zakgoed. waar de zakken van stuk waren met als gevolg dat de straat er niet uit ziet. Erg slecht vervoerd.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Het is uiteraard niet de bedoeling dat producten beschadigd worden geleverd. Hiervoor onze excuses! We hebben de klant inmiddels gesproken en dit naar tevredenheid samen opgelost.
Bestelling was snel volgens afspraak. Helaas transportschade aan twee van de vijf daktrimmen.

goed

Bij de levering zat geen lijm die wel besteld en betaald was

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas is door een pick-fout een verkeerd product geleverd i.p.v. de lijm. Gelukkig dezelfde dag nog met een oplossing gekomen en daardoor kon de klant verder met zijn materialen! Excuses voor het ongemak.
Producten waren goed, maar een gedeelte was beschadigd tijdens het transport. Daarnaast werd alles later geleverd dan eerder was beloofd. Toen werd ook nog eens niet alles in één keer geleverd. Er is met de melding van de schade niets meer gedaan. Overigens zijn ze wel heel vriendelijk.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
We vinden het heel vervelend dat er een product beschadigd is aangekomen, dat is niet de bedoeling. In overleg met de klant zijn we met een oplossing gekomen en is hiervoor een tegemoetkoming geboden. Wie weet kunnen we in de toekomst laten zien dat dat zeker anders kan. Veel succes met de klus!
Ze hadden de bestelling omgedraaid. Uiteindelijk wel goed gekomen. Netjes omgeruild

hhh ggggggg ggggggg tttttttttttttt