debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.65 / 5.00

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.995 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

Goede service

Levering en producten waren goed, service kan ik weinig commentaar op geven omdat er geen gebruik van gemaakt is

de bestelling die wij hebben opgehaald bij een derde partij was niet juist, maar goed opgepakt door debouwmarktshop en opgelost.

er word niet geleverd binnen 24 uur

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Het klopt inderdaad dat we niet alle producten de volgende dag kunnen leveren. We kunnen dat ook helder communiceren via de website, per product zie je de levertijd aangegeven staan. Het levermoment wordt wél altijd vooraf gecommuniceerd en in overleg met je gepland, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
2 weken geleden
Besteling verlipe voorspoedig en de levering was op tijd.

2 weken geleden
Enige minpuntje is geen reactie gekregen op mijn email. Verder top

2 weken geleden
Producten 4 sterren, reden: 1 gipsplaat had over de hele oppervlakte kleine beschadigingen. Is eigenlijk geen probleem want smeer ik dicht. De andere gipsplaten waren onbeschadigd. Voor de rest prima.

3 weken geleden
Goede sevice

goede telefoniste, Genova heet ze volgens mij

De isolatieplaten zijn beschadigd door het gebruik van de heftruck. Als particulier is een beschrijving bij de producten misschien ook wel handig.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je even telefonisch kunnen spreken, fijn dat je de platen ondanks de kleine beschadiging wel kunt gebruiken. Voor wat betreft de handleidingen; vaak zijn deze toegevoegd bij de producten. Zo niet kunnen we ze per email aanleveren. Succes met de klus!
Zeer correcte en vlotte levering

goed

Levering was wat rabbig en slordig bepakt. Chauffeur kon hier niks aan doen, de beste man had een hart voor zn vak. Procuct zoals verwacht en een goede prijs/kwaliteit. Service ook top, wilde iets bij bestellen en de klanten voegde het netjes bij elkaar, scheelde toch bezorgkosten.

Prima materialen, snel geleverd. De website kan wat logischer opgebouwd worden.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Heel fijn, dit soort feedback vanuit de koper! Het was een klein maar belangrijk punt. Na telefonisch contact direct verbetering doorgevoerd. Dank hiervoor!
producten werden een dag eerder door de producent afgeleverd, dat was niet zo afgestemd helaas. Producent had materiaal geleverd dat niet schoon was, waardoor ik zelf moest gaan schoonmaken. In overleg met de bouwmarktshop hebben we dit probleem opgelost en naar elkaar netjes weten af te handelen. De service is dus dik in orde.

Nog niet ontvangen dus geen idee

Snelle en goede service en op de afgesproken tijd geleverd

Het was snel geregeld, en de materialen lagen keurig klaar om op te halen.

Prima verzorgd