debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.62/5.00

435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

prima levering. echter had ik wel een telefoontje verwacht ipv e-mail voor een afspraak.
Het leek allemaal mooi met bestellen en datum . Helaas ging veel verkeerd met het bezorgen van de materialen. Maar door de goeie service is het uit eindelijk helemaal goed gekomen. Materialen waren bezorgd zoals besteld is. waren sommige artikelen die in overleg wel bezorgd zijn m,aar alleen een andere maat. Over de hele beoordeling is helemaal goed. ik kan bedrijf aanraden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
Er inderdaad e.e.a. mis gegaan met de levering, zal je altijd zien dat alles bij dezelfde persoon mis gaat. Fijn dat we uiteindelijk -hetzij met een omweg- wel de hele bestelling compleet bij je hebben kunnen leveren. En top dat je ons wel aanraadt! Succes met de klus!
alles positief
Met bezorgkosten die erbij komen is het product wel duurder
Gewoon allemaal prima voor elkaar allemaal. Klantvriendelijk!
Goede begeleiding van de bestellingen
Hele lichte beschadiging op de hoek van de stucplaten. Levert voor mij echter toch geen probleem op aangezien ze toch opgevuld moeten worden. Voor de rest prima geleverd.
Helaas waren de geleverde profielen doorgebogen door verkeerd verpakken.
:-} zoals je mag verwachten
Goede communicatie, en snelle levering
Alles duidelijk en goed te bereiken Vriendelijke mensen aan de telefoon
Levering en service, snel en vriendelijk. Plaatmateriaal wel een beetje krom en een aantal gipdplaten met beschadigingen van de vork aan de randen (wel om heen te werken gelukkig).
De bouwmarktshop is super flexibel. Het was geen probleem de levering te verzetten.
Helaas was de levering niet op de afgesproken dag aangekomen. Verder prima bedrijf met vriendelijk personeel.
Geen
Snelle levering en goede kwaliteit.
In eerste instantie werden de verkeerde materialen geleverd, maar dat is perfect en snel opgelost
Snelle levering, top service!
Snelle bezorging van de materialen... goede prijs.
Prima service