debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snel en duidelijk geregeld. Persoonlijke benadering.

goed service (je wordt gebeld), snelle levering, producten zijn goed helemaal tevreden.

Goede levering

Prima service, snelle levering

1 week geleden
Eenvoudig besteld op de website, en nog dezelfde dag kunnen afhalen. Was voor een spoed klus. Perfect geholpen, perfect meegedacht, en een zeer scherpe prijs. Ik beveel de bouwmarktshop.nl aan

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Fijn dat je zo snel door kon! Dank je wel en graag tot een volgende keer.

1 week geleden
Klantenservice is top; persoonlijk, snel en behulpzaam.

Is gewoon goed

1 week geleden
Perfecte afhandeling van bestelling met goede nazorg

Zeer tevreden

goede product omschrijving nette levering van de producten

2 weken geleden
voor de 2e maal een bestelling gedaan voor een afleveradres wat geen officieel adres heeft. voordeel is dat je met bestellen een extra opmerking kunt toevoegen. gevraagd om de chauffeur een half uur voor lossen te laten bellen. alles is prima geregeld en afspraken worden nagekomen en mail snel beantwoord.

2 weken geleden
de bestelling is prima verlopen ik kreeg gelijk een telefoontje om de leverdatum af te spreken en op de dag van levering een telefoontje van de chauffeur een tevreden klant

2 weken geleden
We hebben meerdere bestellingen geplaatst. Zowel bezorging als zelf afhalen zijn uitstekend verlopen. Complete levering. Bij 1 levering was een doos geopend en was de inhoud niet compleet. Binnen 1 werkdag werd alsnog een correcte doos met inhoud geleverd.

3 weken geleden
Prima service

Perfecte service. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Top

Goede en fijne service

Hele fijne en duidelijke communicatie. Zeer goed en snel geholpen. Weten waar ze het over hebben. De levering is snel en zorgvuldig gegaan.