debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.60/5.00

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snelle levering en als je belt dan heb je gewoon iemand aan de lijn!! Dat is tegenwoordig ook bijzonder. Gewoon blijven doen!
Goede service!
Het was allemaal goed!
gewoon goed volgens afspraak geregeld
Super vriendelijk en maken het waar
Aardige mensen, strakke planning. Materialen eerder binnen dan het gemiddelde webwinkel pakketje. top!
Ik heb nog niets ontvangen!!!
Antwoord van debouwmarktshop.nl
U heeft de mail met het verzoek tot een review inderdaad eerder ontvangen dan dat de bestelling bij u was, niet zo handig! Inmiddels is de levering netjes bij u aangekomen.
De levering ging niet in 1 keer goed maar door de uitstekende service en oplossing. Geen last van gehad.
Alles goed gegaan.
Gemakkelijk te bestellen op de website en de levering was top!
Vriendelijke service en prima advies. Toppers!
Goed geïnformeerd bestelling gekregen zoals beloofd Netjes een kwartier van te voren gebeld geworden voor levering
Prettig en vriendelijk contact. Snelle levering binnen 1 dag.
Leveranciers melden zich een avond van te voren zonder overleg waardoor producten niet in overleg geleverd worden. Na telefonisch contact met de Bouwmarktshop is alles uiteindelijk netjes opgelost. Kwaliteit van producten is prima, wel goed om te controleren of je ontvangt wat je besteld. Er worden soms alternatieven geleverd zonder medeweten van de Bouwmarktshop.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Met het leveren van binnendeuren blijkt het soms moeilijk vooraf een precieze leverdatum met de transporteur en klant af te stemmen. Pas als de logistieke planning klaar is wordt er door de transporteur contact met je opgenomen. Dank voor de feedback, we gaan dit verbeterpunt meenemen!
hele goede service!
snelle en goede levering. Duidelijke afspraken
Deur was beschadigd en er werd een handtekening gezet zonder toestemming. Deur is retour en heb contact gehad. De service is verder goed verlopen
Tot een paar keer toe problemen bij de levering. Er word tgeleverd door andere bedrijven dan zij zelf. Ze zijn gewoon een tussenpartij.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Wij leveren professionele producten aan de particulier, waar normaliter alleen de zakelijke klant kan bestellen. Om dat waar te kunnen maken werken we inderdaad samen met partners die de producten bij je thuis leveren. Gelukkig loopt dit over het algemeen netjes en goed!
alles is oke verlopen 2 pannen kapot maar kan gebeuren maar alles oke aleen levering kosten duur
Het zou wel fijn zijn als de levering in een tijdsbestek zou vallen van b.v. 2 uur. Nu moet je de hele dag thuis blijven. Prima service van de chauffeur van vd Scheur.