debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.60/5.00

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

gewoon prima
Bia lijmblokken besteld, keurig op tijd afgeleverd en allemaal heel. Helaas waren de blokken niet maatvast Er zat zeker 5mm hoogte verschil in de blokken. Het geen je met lijm niet kan compenseren. Helaas is mijn muurtje hierdoor wat minder recht geworden dan gewenst.
Gisteren besteld. Vandaag in huis.
Snelle levering met goede afstemming van levermoment
Topper
Eerste bestelling, (ging goed). Ik kan dus nu nog geen andere bemerking plaatsen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Bestelling gedaan en de volgende middag keurig verpakt afgeleverd door chauffeur..
Vlotte en adequate service, aanrader.
prima levering. echter had ik wel een telefoontje verwacht ipv e-mail voor een afspraak.
Helaas ging de levering niet zoals gepland. Deze toen maar afgezegd omdat anders het bouwproces vertraging op zou lopen. Snelle terugbetaling van mijn aanbetaling. Maar heb er vertrouwen in dat het buiten de bouwvak beter zal gaan.
Snel geregeld
Word zo voor de deur gezet en niet geholpen om even binnen te zetten ik vind dat niet goede service bestel 4 deuren en 1 persoon is thuis die kan de deuren niet alleen naar binnen tillen ik vind dan help je toch sorry voor deze slechte recensie
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Een transportbedrijf levert altijd tot aan de voordeur, ik geloof dat wij daar geen uitzondering in zijn. Wel begrijpen we natuurlijk dat het handig is als er hulp geboden wordt, in sommige gevallen gebeurt dat ook zeker nog weleens. Dit is echter altijd aan de chauffeur zelf, hij is het niet verplicht. Hopelijk heb je wel veel plezier van je deuren!
Aardige en goede service aan de telefoon, supersnelle levering
Het leek allemaal mooi met bestellen en datum . Helaas ging veel verkeerd met het bezorgen van de materialen. Maar door de goeie service is het uit eindelijk helemaal goed gekomen. Materialen waren bezorgd zoals besteld is. waren sommige artikelen die in overleg wel bezorgd zijn m,aar alleen een andere maat. Over de hele beoordeling is helemaal goed. ik kan bedrijf aanraden.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Er inderdaad e.e.a. mis gegaan met de levering, zal je altijd zien dat alles bij dezelfde persoon mis gaat. Fijn dat we uiteindelijk -hetzij met een omweg- wel de hele bestelling compleet bij je hebben kunnen leveren. En top dat je ons wel aanraadt! Succes met de klus!
Goede service en als er iets is wat niet klopt nemen ze gelijk contact met je op. Uitstekende service
De levering was niet compleet bij ontvangst, er werd 1 zak in plaats van 11 zakken egelisatiekorrels geleverd. Gebeld en de resterende 10 zakken werden de volgende dag netjes nageleverd. Verder waren van 4 van de 18 fermacell platen hoeken afgebroken, wat ook jammer is. Ik moet er een aantal verzagen dus is wel op te lossen, maar ik heb liever dat alles heel geleverd wordt. Klantenservice is top!
Maandag 7-9-2020 gebeld na dat ik de bestel lijst heb gekregen om nog een nabestelling te doen omdat ik te weinig had besteld. Nooit meer iets van gehoord maandag maar weer bellen. Toch bijna voor 2000€ besteld niet genoeg waarschijnlijk.
Antwoord van debouwmarktshop.nl
Jammer dat je dit zo hebt ervaren! Wij waren nog in afwachting van de bevestiging of het toevoegen zou gaan lukken voor de gewenste leverdatum. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en is het gelukt!
alles positief
Goede en snelle levering en vooral een goede klantenservice
Alles perfect, behalve de transportkosten, wanneer de verpakking bijna het 10-voud is van de goederen, is dit niet verwonderlijk.(niet milieuvriendelijk)