gigafan.nlReviews

: 274Goed

Gecertificeerd sinds: 26 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
gigafan.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gigafan.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 26 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor gigafan.nl

102 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 aug. 2022
Zaterdag besteld en op de site stond vandaag besteld morgen in huis. Het was gisteren 3 dagen later en nog niets ontvangen. Na een slechte review om 23:30 kreeg ik ineens midden in de nacht nog een bevestiging dat de bestelling aan post nl was overgedragen en ik het vandaag ontvang. Als dat zo is dan is het nog op tijd binnen. Dat is ondanks de vertraging toch een goede service. Nu afwachten.

7 feb. 2022
Er ontbrak een deksel en een andere deksel was gebarsten. Als ik de firma probeer te bereiken, krijg ik geen reactie. Via Trusted shop wordt er gereageerd dat dit niet voor hen is omdat er wel degelijk een levering is gebeurd. Tja, daar sta je dan als klant...

Beoordelingen voor gigafan.nl

7 okt. 2022
Snel geleverd tegen scherpe prijs.
1 okt. 2022
19 okt. 2022
Een bestelling voor een pyjama geplaatst. De maat van de broek was totaal niet in verhouding met die van het shirt. Dus bestelling teruggestuurd. Hiervoor moest ik extra retourkosten betalen wat ik al raar vond gezien het feit dat de broek en het shirt totaal niet in verhouding van elkaar waren. Eenmaal daar aangekomen kregen we geen reactie en na meerdere contact pogingen werd er verzonnen dat er een stuk karton ontbreekt en dat daardoor de retour niet teruggenomen kon worden. Ben er zeker van dat de verpakking intact was dus hier niet mee akkoord gegaan en gevraagd of ze het verzendbewijs van destijds konden sturen met gewicht erbij. Hierop krijgen wij alleen de reactie dat ze niet in discussie erover gaan. Ondertussen hebben wij ons geld niet terug, de te kleine pyjama niet meer en ook nog een extra geld betaald voor het retour sturen. Wat ons betreft echt oplichters.
7 okt. 2022
Ik heb afgelopen dinsdag mijn bestelling geplaatst en daarna niets meer vernomen. Het is inmiddels vrijdag. Ze pretenderen dezelfde dag je bestelling te verzenden. Niet dus. Op mails wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Dus tot op heden een waardeloze webshop die ik zeer afraad.
24 aug. 2022
Uitnodigende website, snelle reactie, snelle levering, goede verpakking, mooie houten doos met 6 jeu de boules ballen. Fijn dat er een emailadres op de site is vermeld en dat er bij een vraag ook snel antwoord kwam. Zeer tevreden!
28 feb. 2022
Prima communicatie en snelle verzending. Alleen pakketje nog niet ontvangen omdat dhl geen nummer op briefje heeft achtergelaten waar pakketje is afgegeven. Directe buren hebben het niet. Wat nu?
3 aug. 2022
Zelf was ik niet bekend met deze shop, maar kadootje voor een kindje van 5 besteld en gewoon 2 dagen later in huis! Keurig verpakt, extra beschermingsfolie om de mok ..ja..super!
20 feb. 2022
Overzichtelijke website. Snelle levering. 1 Artikel was beschadigd. Heb hierover een email gestuurd met foto. Kreeg nog dezelfde week een nieuw artikel. Goede service!
19 jul. 2022
Op zondagavond besteld, meteen verzonden en maandag mijn pakket al in huis. Zelden zo snel een pakket ontvangen. En dan ook nog voor de scherpste prijs!
3 mrt. 2022
Goede Service Niet alle goederen hadden het transport overleefd. Na mail contact werd er nog diezelfde dag een nieuwe bijzettafel opgestuurd.
28 mrt. 2022
Super service en klantenservice! En heel snel. De verpakking was kapot en geducktapede maar het kan zijn dat dit door de postbode is gedaan..
20 sep. 2022
Prima website, jurkje dat is besteld is van mooie kwaliteit, goede pasvorm, snelle levering, prijs is prima.
30 sep. 2022
Bestellen ging erg makkelijk. Bestelling is de volgende dag al ontvangen en kwaliteit is echt meer dan goed!
18 sep. 2022
Een mooie K3 jurk en regenboog kousen besteld. De bestelling was super snel geregeld. En de maat was prima
20 jul. 2022
Super sneller levering en gratis leveren vanaf €25,-! Erg blij mee, nog mee kunnen nemen op vakantie!
6 mrt. 2022
Heel snel verstuurd dus mooi op tijd als kadootje voor onze kleinzoon die er heel blij mee is
17 mei 2022
3 sterren omdat de verzending top is is... Maar het product viel erg tegen.
7 jun. 2022
snel en de juiste spullen die ik besteld had ook daadwerkelijk ontvangen
14 mrt. 2022
Toppie, ruim assortiment, leuke aanbiedingen en zéér vlotte verzending.