Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

Snel en makkelijk te bestellen
Het werkelijk de goedkoopste.
Prima prijs en zo geregeld!
prijskwaliteitssverhouding
Oostkapelle
Makkelijk en goed
Werkt perfect
3 dec 2023
te moeilijke installatie, die je zelf moet uitzoeken.
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
Op onze website hanteren we een laagste prijsgarantie. Om deze garantie te kunnen bieden sturen we aan op zelfredzaamheid. Doordat we de laagste prijs garanderen is ondersteuning tijdens de installatie en activatie niet bij de prijs inbegrepen. We voorzien je altijd van alle basisinformatie zoals de activatiecode, de activatielink en het installatiebestand. Daarna is het aan jou om deze licentie te activeren, te downloaden en te installeren.  We kunnen ons goed voorstellen dat je tijdens het activeren van de code of tijdens het installeren van de software ergens tegenaan loopt of dat je hierover vragen zult hebben. Dan is het goed om te weten dat je hiervoor altijd contact mag opnemen met de fabrikant van de software. Dit betekent echter niet dat we helemaal geen service verlenen! Integendeel zelfs, we zullen je altijd zo goed mogelijk op weg helpen, zodat jezelf deze situatie kunt oplossen of zelf de installatie kan verzorgen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een succesvolle activatie.
21 jun 2023
Eenvoudige installatie. Wij zijn 75 + en geen digitale generatie dus als ons lukt is het zeker eenvoudig!
7 okt 2023
Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en ben zeer tevreden , bestelling geplaatst en betaald en binnen de min. ontvang ik een mail met mijn aankoop (Norton) dus kan niet beter! Voor mijn bestelling eerst nog even gechat over het verschil van de producten en ook zeer goede uitleg ontvangen...dus top ! Ik ben zeker vaste klant echt goeie webwinkel !
20 jul 2023
De naam "Goedkoopste Antivirus" was verwarrend omdat ik software van Adobe wilde kopen. Maar na een beetje zoeken en lezen bleek dat het een prima bedrijf is. De website is duidelijk en het bestellen, betalen en downloaden ging soepel. De installatie van de software maakte het verhaal compleet en ook mijn tevredenheid.
Snelle afhandeling. Misschien had er wel bij verteld mogen worden hoe je het installeert. Ik had al office 2016 maar wist niet of ik de apps van office 365 er overheen moest installeren. Ik kon kiezen tussen standaard 32bits en 64bitd. Maar de 64 bits pakte hij niet omdat ik al een 32 bits had.
CR
claudia r.
heinsberg
8 nov 2023

Al 3 jaar tevreden klant

Ik ben al 3 jaar tevreden klant bij goedkoopste antivirus. Iedere jaar krijg ik ruim vooraf de mededeling wanneer mijn pakket afloopt en een goede aanbieding met extra korting voor de verlenging. Zeer tevreden over de webshop en afhandeling van de bestelling
4 aug 2023
Top aanbieder Norton Antivirus kopen eigenlijk al een paar Jaar via deze website altijd goed geregeld , en mooie prijs na betaling , direct je licentie in je account , en 10 min later geïnstalleerd al jaren een zeer tevreden klant. , kan ze aanbevelen .