Bestdeals.nl- Logo - Beoordelingen

Bestdeals.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden758 beoordelingen in totaal

ongeldig

Bestdeals.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Bestdeals.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Beoordelingen voor Bestdeals.nl

8 okt 2023
quick delivery 🚚
30 sep 2023
17 sep 2023
17 sep 2023
Nette aflevering met excuus voor enige vertraging.
6 sep 2023
Alles prima.
23 aug 2023
11 aug 2023
Snelle en goeie service
Snelle levering en goed verpakt
Good prices and fast delivery
Nog niets geleverd
Antwoord van Bestdeals.nl
Goedendag, Wij zien inderdaad dat u bestelling bij PostNL is blijven hangen. Wij hebben contact opgenomen met PostNL en zij gaven ons aan dat ze niet weten waar het pakketje is gebleven. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen per direct naar u een nieuwe bestekbak opsturen deze kunt u morgen/overmorgen in huis verwachten. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Het team van Bestdeals.nl
25 jul 2023
23 jul 2023
22 jul 2023
Snelle en goede aflevering
13 jul 2023
Het hondenharnas wat ik had besteld was een maat S en was voor honden met een borstomvang van 42 tot 53 cm en een gewicht van 9 tot 15 kg. Wat ik kreeg was volgens het label idd maat S maar de maat en het gewicht voor dat hondenharnas was eerder voor XXS dus klopte helemaal niet en paste onze hond dus ook niet.
Antwoord van Bestdeals.nl
Beste Virginia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het product niet naar behoren is. U kunt deze altijd gratis binnen 30 dagen retourneren. Wij hebben helaas veel klachten gehad over dit product. Wij zijn daarover met de fabrikant in gesprek. Graag zou ik u een kortingsbon tw. van 10,- euro aan willen bieden voor uw eventuele toekomstige bestelling. Als u akkoord gaat kunt u een mail sturen naar info@bestdeals.nl dan zullen wij per direct een kortingscode naar u opsturen. Met vriendelijke groeten, Het team van Bestdeals.nl Het team van Bestdeals.nl
Snelle levering, goede kwaliteit
6 jul 2023
alles perfect verlopen zoals afgesproken
ES
Eduard S.