werkkleding-expert.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor werkkleding-expert.nl

4.00/5.00

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Wat andere klanten zeggen over werkkleding-expert.nl

Beoordeling
Nog steeds niet gehad dus ook geen mening
Antwoord van werkkleding-expert.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review. Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb je een e-mail gestuurd met de verwachte levertijd. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Webcare Frank
Product bleek na bestelling niet leverbaar, Betaling van goederen intussen teruggestort
Antwoord van werkkleding-expert.nl
Goedemorgen, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het bestelde product niet meer leverbaar was, onze excuses voor het ongemak. Zoals vermeld is het bedrag inmiddels aan je terugbetaald. Mochten we desondanks toch nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het vanzelfsprekend graag. Webcare Frank
Keurig geleverd,volgens afspraak. Netjes ingepakt.product was al bekend
Vlotte leveringen
Achterafvyerug gestuurd maat was te klein en verkeerde kleur opnieuw op advies nieuwe broek besteld met retour formulier
De cijfers zeggen genoeg toch??
Geweldige service, en een fijne werkbroek
Wij hadden meer winterjas verwacht, maar dat neemt niet weg dat de jas verder niet in orde is. Als maat goed was geweest, zou deze jas bewaard worden voor lente/herfst. Helaas is hij te klein en gaat daarom retour
Vlotte levering, artikel precies wat ik wou.
Retour service is erg uitgebreid. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je retour pakketje is. Ook is de levering van de producten erg snel