violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden201 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

17 dec 2023
Mooie producten in een prima prijs/ kwaliteitsverhouding.
26 dec 2023
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de producten die we aanbieden en dat je de prijs-kwaliteitverhouding als prima ervaart. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bekijken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! ^HJ
Tas zoals beschreven en een snelle service. Dik tevreden.
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te horen dat de tas die je hebt ontvangen overeenkwam met de beschrijving en dat je tevreden bent met de snelle service. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je feedback en je keuze voor onze diensten! ^HJ
AB
Anne B.
Leiden
Goede service, snelle levering en geweldige tas
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de goede service, snelle levering en vooral de geweldige tas. Klanttevredenheid is een prioriteit voor ons, en we streven er altijd naar om hoogwaardige producten en service te bieden. Als je in de toekomst nog meer producten wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ

Valt tegen

Oorbellen veel kleiner dan foto doet vermoeden
26 dec 2023
Onze excuses als de style items niet aan je verwachtingen voldeden en voor enig ongemak dat de grootte van het product heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze product afbeeldingen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, en de afmetingen worden altijd zowel bij de afbeeldingen als in de product specificaties vermeld. Het spijt ons als dit niet duidelijk voor je was. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het achterlaten van jouw feedback! ^HJ
De bestelling en levering is heel correct!
Antwoord van violethamden.com/nl
Dat is geweldig om te lezen! We zijn blij dat je tevreden bent met de bestelling en de levering, en dat alles correct is verlopen. Als je in de toekomst meer bestellingen plaatst of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor je positieve feedback! 📦🌟 ^HJ

helemaal top!

snelle verzending en mooie sieraden!
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je bestelling snel is verzonden en dat je tevreden bent met de mooie sieraden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten om kwaliteitsproducten en een snelle service te bieden. Als je in de toekomst nog meer sieraden wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
Op tijd geleverd en goed verpakt
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te horen dat je bestelling op tijd werd geleverd en goed verpakt was. Tijdige levering en zorgvuldige verpakking zijn belangrijk voor een positieve winkelervaring, en we streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je feedback en je keuze voor onze diensten! ^HJ
Snel en makkelijk te bestellen
26 dec 2023
Dank je wel voor je feedback! We waarderen het dat je de bestelervaring bij ons als snel en makkelijk hebt ervaren. We doen ons best om het online winkelen voor onze klanten zo moeiteloos mogelijk te maken. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten voor een gebruiksvriendelijke service en hopen je snel weer van dienst te zijn! ^HJ
DC
Danielle C.
Rotterdam
Nette levering mooie tas!
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te lezen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de tas. Ons doel is om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en een uitstekende service te leveren. Als je in de toekomst nog meer tassen of andere producten wilt bestellen, staan we klaar om je te helpen. Geniet van je mooie tas! ^HJ
16 dec 2023
Gewoon fantastisch
26 dec 2023
Dank je wel voor je fantastische reactie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we waarderen je steun en positieve feedback enorm. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt! ^HJ
Snel
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je 5-sterrenbeoordeling! We waarderen het zeer en staan altijd klaar om je te helpen als je weer bij ons wilt bestellen. Mooie dag toegewenst! ^HJ
RK
Rebekka K.
Dortmund
23 dec 2023
26 dec 2023
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung! Wir wissen das wirklich zu schätzen und sind immer bereit, Ihnen zu helfen, wenn Sie wieder bei uns bestellen möchten. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag! ^HJ
26 dec 2023
Dank je wel voor je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als er nog iets is waar we aan kunnen werken om je volgende ervaring nog beter te maken, aarzel dan niet om ons dat te laten weten. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je steun! ^HJ
AS
Annie S.
Purmerend

Nicht zu empfehlen!

26 dec 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Unseren Unterlagen zufolge haben wir Ihnen alle für einen Rückgabeantrag erforderlichen Informationen übermittelt und Sie gebeten, alles auf dem Rückgabeantrag zu vermerken, damit wir Ihnen so schnell wie möglich helfen können. Sollten Sie in Zukunft Fragen oder Anmerkungen haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren.^HJ
25 dec 2023
Pakketje werd nog niet geleverd. Donderdag besteld met de hoop het nog voor Kerstmis te ontvangen. Bericht ontvangen dat het geleverd zal worden maar telkens geannuleerd. Voorlopig nog geen idee wanneer het geleverd zal worden. Post.NL is het laatste jaar niet zo betrouwbaar meer qua tijdige levering.
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
Twee keer geprobeerd een product te bestellen, maar beide keren wordt achteraf gezegd dat het product niet op voorraad is. Product stond wel als beschikbaar op de website
Antwoord van violethamden.com/nl
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is ontstaan doordat het product dat je twee keer hebt proberen te bestellen, ondanks dat het als beschikbaar op onze website stond, achteraf niet op voorraad bleek te zijn. Dit was duidelijk een fout in onze voorraadweergave, en we begrijpen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn geweest. We waarderen je feedback en nemen deze serieus, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat zulke situaties in de toekomst worden voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te assisteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. ^HJ
Ik kan er jammer genoeg nog niet over oordelen ,ik heb het nog niet binnen
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We hebben je zojuist een email gestuurd en we zien daar graag een reactie op tegemoet. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
4 sep 2023

Levertermijn voldoet niet aan wat men belooft

Producten uitgezocht waarbij staat: Op voorraad, direct leverbaar én de melding vóór 23.30u besteld is morgen in huis. Na betaling direct een bericht dat ik even geduld moet hebben en dat de verzending langer op zich laat wachten dan normaal. Jammer dat dit niet gemeld wordt voordat je betaalt. Uiteindelijk goed gekomen. Producten waren vertraagd maar wel helemaal naar wens!
8 sep 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Het is goed om te lezen dat de producten uiteindelijk naar wens waren. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet ons te contacten! ^HJ