violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden201 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

4 sep 2023

Levertermijn voldoet niet aan wat men belooft

Producten uitgezocht waarbij staat: Op voorraad, direct leverbaar én de melding vóór 23.30u besteld is morgen in huis. Na betaling direct een bericht dat ik even geduld moet hebben en dat de verzending langer op zich laat wachten dan normaal. Jammer dat dit niet gemeld wordt voordat je betaalt. Uiteindelijk goed gekomen. Producten waren vertraagd maar wel helemaal naar wens!
8 sep 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Het is goed om te lezen dat de producten uiteindelijk naar wens waren. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet ons te contacten! ^HJ
26 nov 2023
Antwoord van violethamden.com/nl
Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product er prachtig uitziet en mooi is ingepakt. We proberen altijd onze producten zorgvuldig te presenteren en te verpakken voor onze klanten. Wat betreft de verzending is dit verzonden door het moederbedrijf (Brandfield), begrijpen we je zorgen over mogelijke verwarring voor consumenten. We zullen dit feedbackpunt noteren en proberen eventuele verwarring in de toekomst te minimaliseren. Als je in de toekomst nog meer van onze producten wilt bestellen of als je verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. We waarderen je feedback en streven ernaar om de winkelervaring voor onze klanten te verbeteren. Bedankt voor je support! ^HJ
28 mrt 2023
Duidelijke site, snelle levering. Tip; De verpakking mag wel wat minder. Super leuk verpakt maar niet goed voor ons milieu... nu moest het door de post als pakketje gebracht worden terwijl het ook door de brievenbus had gekund en de verpakking lag even later toch in de prullenbak.
EL
24 sep 2023

Snelle levering alles netjes verpaktg

Snelle levering alles netjes verpakt Alleen bij een klacht duurt het wel heel lang voordat je geholpen wordt. Heb gemaild, geappt en gebeld en krijg dan te horen dat m’n mail binnen 3 dagen beantwoord wordt… niet dus! Help gewoon meteen als je een klant aan de telefoon hebt!
17 mei 2023
Ik had een horloge besteld, maar ik krijg volgende dag een mailtje dat hij niet meer leverbaar was. Blijkbaar was er iets misgegaan en was het product eigenlijk uitverkocht. Ik kreeg gelukkig binnen 5 dagen netjes mijn geld teruggestort.
8 aug 2023
Ik vind alles aan de tas gewoon prima, alleen heb ik hem veel groter ontvangen dan verwacht. Misschien mijn eigen fout, niet goed opgelet voor het bestellen, maar verder een prachtig tas.
10 aug 2023
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen je positieve kijk op de tas, hoewel de grootte anders was dan je had verwacht. Ik heb voor je gekeken en ik zie dat de maten van de tas op de website staan. Desondanks zijn we blij te lezen dat je de tas mooi vindt. Tot ziens bij Violet Hamden! ^HJ
25 apr 2023

Aanrader

Ik heb een zilver ringetje gekocht voor mijn dochter. Precies volgens verwachting! Vlotte levering en ontzettend leuk verpakt. Keurig netjes geleverd in een doos.
16 apr 2023

Mooie tas, snel geleverd

Mooie tas besteld, volgende dag al in huis, verpakt in stoffen zak en stevige draagtas met strik. Ik kon de tas zo cadeau geven, inpakken was niet meer nodig
18 jul 2023
Helemaal blij met m'n tas. Al een keer eerder besteld en die tas gaat al een hele tijd mee. - puntje: de tas werd een dag later bezorgd dan geadverteerd.
Niets op aan te merken! Mijn bestelling werd zeer snel geleverd (de volgende werkdag al) en het tasje zelf is ontzettend mooi en praktisch. Zeer tevreden!
JW
30 sep 2023
Fijne service. Kleine beschadiging aan de geleverde tas, direct opgelost met de klantenservice. Vervangende tas komt 3 dagen na het eerste contact!
2 okt 2023
Dat klinkt als een uitstekende klantenservice! Het is altijd geruststellend om te weten dat eventuele problemen snel en efficiënt worden opgelost. We wensen je veel plezier met je nieuwe tas! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! ^HJ
9 jun 2023
Het gaat te snel. Ik ben traag in lezen, het ging heel snel bij jullie, dat ik niet de gelegeheid kreeg om de 10% korting in te voeren, JAMMER!
13 jul 2023

Een waardevol cadeau, zowel het cadeau zelf als de verpakking!Keurig een cadeau om dit te krijgen!

Allereerst was het zeer mooi verpakt! Heel mooi, een waar cadeau. De oorbellen waren ook erg mooi!
25 aug 2023

Goede beleving op de website

Goede beleving op de website, makkelijk te gebruiken, snelle levering en geweldige kwaliteit!!
28 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze website, dat je de website als makkelijk te gebruiken hebt ervaren, en dat je tevreden bent met de snelle levering en geweldige kwaliteit van onze producten. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om je altijd een uitstekende service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere opmerkingen hebt, vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. ^HJ
24 jul 2023

Snelle levering / Goede kwaliteit

De producten werden snel geleverd en de producten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit.
5 mei 2023
Zeer tevreden over het bestelde artikel als ook over de levertijd en de verpakking.
HM
Hanny M.
Vlaardingen
8 apr 2023
Ketting besteld. Was te klein en te iel. Binnen een paar dagen was alles geregeld
19 okt 2023
Horloge is defect, heb ik gemeld maar nog geen reactie gehad. jammer
24 okt 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw bestelling. We hebben bij je ordernummer een case aangemaakt en je een email gestuurd. We zien graag reactie daarop tegemoet om verder uit te zoeken wat wij voor je kunnen betekenen. Hopelijk tot snel! ^HJ
4 sep 2023
Mooie grote tas, en wat een verrassing dat er een laptoptas in zit!
7 sep 2023
Dat klinkt als een aangename verrassing! Het is geweldig om te lezen dat je blij bent met je grote tas en de bijbehorende laptoptas. Als je nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met je nieuwe tassen! ^HJ
5 jul 2023

Top.

Overzichtelijke site, snelle levering, pakket goed te volgen.