violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

1 jul 2023
Mooie Oorbellen Helemaal Top
1 jun 2023
Correcte en snelle levering
snelle en correcte levering
Zeer mooie kwaliteit tas.
Antwoord van violethamden.com/nl
Het is geweldig om te lezen dat je zeer tevreden bent met de kwaliteit van de tas! We streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden. Als je in de toekomst meer tassen wilt bestellen of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om je te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden blijft met je aankopen bij ons. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ
DC
Danielle C.
Rotterdam
Nette levering mooie tas!
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te lezen dat je tevreden bent met de levering en de kwaliteit van de tas. Ons doel is om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en een uitstekende service te leveren. Als je in de toekomst nog meer tassen of andere producten wilt bestellen, staan we klaar om je te helpen. Geniet van je mooie tas! ^HJ
16 dec 2023
Gewoon fantastisch
26 dec 2023
Dank je wel voor je fantastische reactie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we waarderen je steun en positieve feedback enorm. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We blijven ons inzetten om je de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt! ^HJ
HA
14 jun 2023
Top.
Snel
Antwoord van violethamden.com/nl
Dank je wel voor je 5-sterrenbeoordeling! We waarderen het zeer en staan altijd klaar om je te helpen als je weer bij ons wilt bestellen. Mooie dag toegewenst! ^HJ
RK
Rebekka K.
Dortmund
23 dec 2023
26 dec 2023
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung! Wir wissen das wirklich zu schätzen und sind immer bereit, Ihnen zu helfen, wenn Sie wieder bei uns bestellen möchten. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag! ^HJ
26 dec 2023
Dank je wel voor je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als er nog iets is waar we aan kunnen werken om je volgende ervaring nog beter te maken, aarzel dan niet om ons dat te laten weten. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je steun! ^HJ
AS
Loek v.
Utrecht
11 okt 2023
Antwoord van violethamden.com/nl
Fantastisch, 5 sterren! Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. We zijn ontzettend blij om te zien dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. We zijn je dankbaar voor je steun en kijken uit naar je volgende bezoek bij ons! ^HJ
8 okt 2023
Antwoord van violethamden.com/nl
Fantastisch, 5 Sterne! Vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Es freut uns sehr zu sehen, dass Sie eine positive Erfahrung mit uns gemacht haben. Wir sind dankbar für Ihre Unterstützung und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns! ^HJ
19 sep 2023
11 sep 2023
12 sep 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Geniet van je aankoop! ^HJ