violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden203 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

Prijs/kwaliteit: 10/10!

De tas wordt snel geleverd, heel mooi verpakt, ziet er veel duurder uit dan de werkelijke prijs! Goede kwaliteit, heel handig te gebruiken, kortom, niets dan lof!!!
CL
CP L.
Apeldoorn

Voor het eerst besteld geen korting

Voor het eerst besteld en kortingscode werkte niet. Hierover contact opgenomen maar dan hoor je niets. Jammer. Een gemiste kans.
GV
Gaby v.
Boxmeer
16 mrt 2024
Hele snelle levering, duidelijke foto’s op website maakt dat de bestelling ook precies zo er uitziet en geen teleurstelling is. Leuke prijs ook. Vaak acties.
De dag na bestelling al in huis. Deden wat er beloofd was. Juiste artikel met de juiste kleur en in een keurige cadeau verpakking. Zeer tevreden.
3 mrt 2024
17 feb 2024
Topie
Snel geregeld en bezorgd.
14 jan 2024
Super snelle en nette levering! De tas kwam in een dustbag. De dustbag zat weer in een grote, papieren, shopper. De tas zelf is van hele mooie kwaliteit. Heel blij mee!

Sieraad goedkope uitstraling

De ketting vond ik er goedkoop uitzien, eerlijk gezegd. Steentje was te groot voor de dunne ketting en zag er uit als kinderspeelgoed.
Alles top verlopen met bestellen en bezirgen!
7 jan 2024
JH
Juud H.
Nieuwegein

Snelle levering, tas perfect

Snelle levering, feestelijk en goed verpakt. Tas is precies als dexafbeelding
ik heb nog niks ontvangen
30 dec 2023
Snelle service, geweldig en dat voor de feestdagen, in eerste instantie mijn bestelling niet goed gedaan, retour geen probleem en het nieuwe item binnen 2 dagen in huis, top!
30 dec 2023
25 dec 2023
Pakketje werd nog niet geleverd. Donderdag besteld met de hoop het nog voor Kerstmis te ontvangen. Bericht ontvangen dat het geleverd zal worden maar telkens geannuleerd. Voorlopig nog geen idee wanneer het geleverd zal worden. Post.NL is het laatste jaar niet zo betrouwbaar meer qua tijdige levering.
26 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
RK
Rebekka K.
Dortmund
23 dec 2023
26 dec 2023
Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung! Wir wissen das wirklich zu schätzen und sind immer bereit, Ihnen zu helfen, wenn Sie wieder bei uns bestellen möchten. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag! ^HJ

helemaal top!

snelle verzending en mooie sieraden!
26 dec 2023
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je bestelling snel is verzonden en dat je tevreden bent met de mooie sieraden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we blijven ons inzetten om kwaliteitsproducten en een snelle service te bieden. Als je in de toekomst nog meer sieraden wilt bestellen of andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback! ^HJ