edisac.nl- Logo - Beoordelingen

: 165Goed

Beoordelingen voor edisac.nl

22 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 sep. 2022
Bij toeval kwam ik op deze site toen ik naar een bepaald model Hoff sneakers zocht. De officiële Hoffsite waar ik altijd koop, berekent ineens verzendkosten. Dus verder gezocht en kwam bij Edisac uit. Het feit dat ze ook fysieke winkels hebben, vind ik een extra veiligheidsgevoel. Ik ontving na mijn bestelling een mail met kortingscode bij een eerste bestelling. Die had ik natuurlijk net gedaan. Even gebeld met allervriendelijkste medewerkster Frederique. Bleek geen probleem. Korting zou achteraf alsnog geregeld worden. Dat geeft aan dat het een goede zaak is met oog voor de klant. Chapeau!

15 sep. 2022
Ik heb op 8 september een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Ik heb hierover zelf contact gezocht met hen. Communicatie verloopt dus moeizaam. Ik hoop dat ik mijn reeds betaalde product nog ga ontvangen

Beoordelingen voor edisac.nl

15 sep. 2022